14.

275 21 0
                                    

FLOW - Sign

Začalo to zajímavě. Prvně proti mě šel Lee. Zelenej pošuk. Ten kluk snad nezná nic jinýho než taijutsu. A je taky dost rychlej. Hodně rychlej. 

Vytáhla jsem z kapsy dva shurikeny a hodila je proti svému protivníkovi. Ten se jim vyhnul a vydal se proti mě, avšak asi nečekal, že se shurikeny vrátí jako bumerang, a tak jej oba zasáhly.  

Kluk s tlustým obočím sem tam prohazoval nějaký kraviny o mládí a tak a nepřestal ani když ho poranily moje shurikeny. Tak jsem se tedy rozhodla zasáhnout jinak a vytáhla jsem kunai. 

Po nějaké chvíli mě to ale přestalo bavit. S takovouhle jsme tam mohli být do půl noci. A vzhledem k tomu, že zeleňáček používá patrně jen taijutsu, protiútok proti mému dalšímu kroku pro něj bude těžký. 

Když proti mě vykopl nohu, odrazila jsem ji kunaiem, do kterého jsem poslala trochu Raitonu, a odrazila ho tím k nedalekému stromu. Elektrický šok ho měl na chvíli zastavit, tudíž jsem podnikla další krok - Katon: Fireball jutsu. 

Ale vzhledem k tomu, že tohle nebyl boj na život a na smrt, jsem tímto skončila. Můj protivník vypadal vyřízeně a já měla pro teď vyhráno. 

Mrkla jsem na Nao, která nade mnou protočila oči, a čekala, co bude dál, zatímco k Leemu přišla Ino a po tom, co mu něco řekla a chvíli se dohadovali, mu začala ošetřovat rány. 

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat