KANA-BOON - Silhouette
Kaka-sensei?
Tak tohle je ta důležitější věc? Aha?
K mému štěstí ale nedošlo k žádnému Hentai naživo, ale jen trénovali. Nepotřebovala jsem mít doživotní trauma, to opravdu ne.
Chvíli jsem je tam tak pozorovala, ale přestalo mě to bavit, tak jsem se vypařila. Nechám jim trochu soukromí, no.
Vrátila jsem se tedy do centra vesnice a přemýšlela, co bych měla dělat. Měla jsem další volný den. Jeej...
Zrovna jsem se chystala podívat do nějakého podniku se zbraněmi, nebo co to bylo, když mě nejmenované osoby vyděsily a zabránily mi tak v mém činu.
,,Miyako!"
,,Ino, potřebuješ něco?"optala jsem se prohlížejíc si její dva společníky. Jo, podle jejího dřívějšího popisu jsem odhadovala, že to jsou její spolužáci Shikamaru a Choji, pokud jsem se nespletla se jmény.
Ino zakroutila hlavou: ,,Jen jsem se chtěla zeptat...tys před tím někoho sledovala?"
To šlo tolik poznat? Eh...
,,Jo. Ségru." Doufala jsem, že se dál vyptávat nebude, ale moje přání nebylo vyslyšeno.
Prvně na mě hodila podezíravý pohled, až to vypadalo, že se ptát nebude, ale hned mi položila otázku: ,,Proč?" Protože se mi chtělo...
,,Chtěla jsem něco zjistit."
Byla jsem docela ráda, že si nás její kamarádi nevšímají. Alespoň něco.
,,Jestli se něco děje, mě to můžeš říct. Jsme přeci kamarádky."
Kamarádky....
To slovo mě zahřálo u srdce. Ona je vlastně moje první kámoška. Když nepočítám své sourozence.
-K-
ČTEŠ
Uchiha sisters [FF]
Fanfictionve spolupráci s @Just_Ellka Omlouvám se za chyby! A jelikož je to ff, tak to nebude přesná kopie anime a některé události budou jiné