9.

293 21 2
                                    

BlueBird

Když nám Kaito vše pověděl, zůstaly jsme na něm se sestrou viset pohledem. 

,,Ninjové z Listové?" Nevím, zda se mi to zdálo, nebo z toho byla Nao opravddu nadšená, ale já její pocity nesdílela. To si zas neodpočinu. Vopruz tohleto.

,,Mám ale dotaz,"upotala jsem batrovu pozornost. ,,Nemívají náhodou ninjové nějaký ty posty?" 

Asi jsem našla nějaký ten háček. Tahle věc očividně zajímala i Nao. 

,,Ano, mají."

,,Jenže mi nemáme žádnou hodnost." Jo, uhodila jsem hřebík na hlavičku. 

,,Takže my vlastně nejsme ani Genninové,"zamumlala Nao. Jo, a pokud z nás tady udělají studenty akademie, tak jim ukážu, že tohle je tedy opravdu drzost! 

,,Naštěstí na tohle jsem myslel." Oh, opravdu? Tak to máš jediný štěstí.

,,A?"

,,Ze začátku nebudeme mít žádnou hodnost, ale podle našich schopností ji dostaneme. Hokage-sama sama navrhla nás posílat na mise, podle kterých budou zdejší ninjové zjišťovat naše dovednosti, nebo tak něco."

To je otrava.

,,To není nic lepšího?"

,,Nebo, pokud chceš, můžeš si říct o boj s někým z ninjů odsud a...všechno ti řekne Hokage-sama." 

Něco jsem si pro sebe zamumlala a začala přemýšlet, jestli není druhá možnost značně lepší. Radši bych teda nedělala nic z toho. Proč si prostě nemůžu dělat co chci?


-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat