~BÖLÜM 58~

8 0 0
                                    


Merhabalar 🎉

    Çok çok zaman geçti biliyorum:(((

Ama finale'de az kaldıı;)

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

   Ertesi sabah duşa girdiğimde sıcak su çok tatlı bir şekil­de ağrıyan kaslarıma çok iyi geldi. Duşu yukarı asıp suyu yüzümden aşağı akıttım.

Dün gece... bütün gece...

Du­daklarımda kocaman bir gülümseme vardı. Muhteşemdi.
Sadece seks değil -seks zaten inanılmaz güzeldi- sonra­sında gelen her şey de. Daha önce olduğumuzdan çok daha yakındık ve bizi bu kadar yakınlaştıran seks değildi.
Birbirimize tamamen güvenmemizdi.Duşkabininin alçak bir sesle açıldığını duyunca göz­lerimi açtım ve Cam’in arkamdan duşa girdiğini gördüm. Tamamen çıplaktı. Bakışlarım aşağı kaydı. Aynı zamanda sertti.Utangaçça kollarımı göğüslerimin etrafına dolarken ya­ naklarım kızardı. Evet, artık daha yE rtesi sabah duşa girdiğimde sıcak su çok tatlı bir şekil­ de ağrıyan kaslarıma çok iyi geldi. Duşu yukarı asıp suyu yüzümden aşağı akıttım. Dün gece... bütün gece... Du­ daklarımda kocaman bir gülümseme vardı. Muhteşemdi.
Sadece seks değil -seks zaten inanılmaz güzeldi- sonra­ sında gelen her şey de. Daha önce olduğumuzdan çok daha yakındık ve bizi bu kadar yakınlaştıran seks değildi.
Birbirimize tamamen güvenmemizdi.
Duş kabininin alçak bir sesle açıldığını duyunca göz­ lerimi açtım ve Cam’in arkamdan duşa girdiğini gördüm. Tamamen çıplaktı. Bakışlarım aşağı kaydı. Aynı zamanda sertti.Utangaçça kollarımı göğüslerimin etrafına dolarken ya­naklarım kızardı. Evet, artık daha yakındık ama bu, ban­yonun parlak ışığı altında çırılçıplak dikilmenin rahatsız edici olmadığı anlamına gelmiyordu.

“Çok güzelsin.”

Cam kollarımı indirirken hafifçe gülüm­sedi.

“Buna rağmen kendini saklamak mı istiyorsun?”

“Hepimize senin özgüvenin bahşedilmemiş.”

“Hı-hıh.”

Başparmağını sertleşmiş göğüs ucumda dolaş­tırdı ve sonra dudağımın köşesi öperken elleri
kollarımdan yukarı çıktı. Su sırtımdan aşağı akıyordu.

“İçeride yalnız kalınca ben de sana katılayım dedim.”

“Yalnız mı kaldın?”

Ona doğru bir adım yaklaştım.

“Evet.”

Cam ellerini belime indirdi.
Aramızdaki mesafe­yi tamamen kapattı. Islak vücutlarımız birbirine yapıştı ve vücudumun çeşitli yerleri bundan pek mutlu oldular.

“Kah­valtı sipariş ettim. Yaklaşık yirmi dakikamız var.”

“Tertemiz olmak için yirmi dakika mı?”

“Hayır, onun için birkaç dakika yeter.”

“Geri kalan süre ne olacak peki?”

Cam o dakikaları nasıl geçirmek istediğini bana söyle­medi. Bana gösterdi... hem de tüm detaylarıyla. Göğüsleri­me yapışmadan önce beni bir defa öptü. Beni kendine dön­dürdüğünde karnımda bir alev topu oluştuğunu hissettim. Su, ikimizin üstüne akıyordu artık. Rüyada gibiydim. Islak saçlarımı yüzümden çektim. Parmaklarımın arasından ipek gibi akıyorlardı. Dudaklarını dudaklarımla birleştirir­ken elini bacaklarımın arasına attı. Bana nasıl dokunaca­ğını, kontrolümü kaybetme noktasına beni nasıl getireceği­ni çok iyi biliyordu.

HEP SENİ BEKLEDİM ( Aşk Serisi 1#) ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin