YENİ BİR BÖLÜMLE HERKESE MERHABA
Medya: Cam( Cameron Hamilton)
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
" Hey, iyi misin?"
Ses yumuşamış ve kaygılı hale bürünmüştü.Kendimi zorlayıp derin bir nefes almaya çalıştım; sadece nefes almaya. Nefes almam gerekiyordu. Nefes al. Nefes ver. Bunu beş yıldır defalarca tekrarlamıştım. Artık on dört yaşında değildim. Buradayım. Ülkenin diğer ucunda.
Çenemin altından tutan iki parmak, başımı yukarı kaldırdı. Muhteşem mavi gözler ve onları çevreleyen kalın, siyah kirpikler benim gözlerime sabitlenmişti. Öyle parlak ve elektrik yüklü bir maviydi ve siyah gözbebekleriyle o kadar net bir kontrast oluşturuyordu ki gözlerinin gerçek olup olmadığını merak ettim.
En sonunda jeton düşmüştü.
Bir erkeğin kollarındaydım. Daha önce hiçbir erkeğin kollarında olmamıştım. O tek seferi saymıyordum çünkü o tek sefer hiçbir anlama gelmiyordu. Beni sıkıca kendine bastırmıştı, bacaklarım bacaklarına , göğsüm göğsüne yapışıktı. Sanki dans ediyorduk. Parfümün hafif kokusunu içime çekince duyularım adeta kavruldu. Vay be. Çok iyi ve pahalı kokuyordu, tıpkı onun...
Birden içimde bir öfke dalgası yükseldi. Tanıdık ve hoşbir histi, tüm panik ve akıl karışıklığını alıp götürmüştü. Çaresizce bu hisse tutundum ve nihayet konuşabildim.
" Beni. Bırak. Artık. "
Mavi gözlü, anında kolunu geriye çekti. Bu ani destek kaybına hazırlıksız yakalanan ben, yana doğru savruldum ve çantama takılıp düşmeden önce kendimi toparladım. Beş kilometrelik bir koşuyu şimdi tamamlamışım gibi nefes nefeseydim. Gözüme düşen gür saç tellerini elimle çektim ve nihayet Mavi Gözlü' ye alıcı gözle bakabildim.
Yüce Tanrım, Mavi Gözlü...
Kızlara her türlü aptallığı yaptıracak kadar muhteşemdi. Uzun boyluydu, benden bir yada iki kafa boyu daha uzundu ve omuzları geniş, beli inceydi. Tam bir sporcu vücuduna sahipti; yüzücü müydü yoksa? Dalgalı siyah saçları alnına düşüyor, onlarla uyumlu kaşlarına kadar dökülüyordu. Geniş elmacık kemikleri ve dolgun dudakları, kızların salyalarını akıtacak paketi tamamlıyordu. Bir de üstüne o safir rengi gözler...Shepherdstown adında bir yerde böylesine bir hazine saklı olabileceğini kim düşünebilirdi?
Ben de ona çarpmıştım. Kelimenin tam anlamıyla. Çok hoştu." Özür dilerim. Derse yetişmek için aceleyle koşturuyordum. Geç kaldım ve size çarptım."
Dizlerinin üzerine çökerken dudaklarının kenarı yukarı doğru kıvrıldı. Yere düşen eşyalarımı toplamaya başladı ve birden ağlayacak gibi oldum. Gözyaşlarımın boğazımda biriktiğini hissedebiliyordum. İyice geç kalmıştım, o sınıfa artık hayatta giremezdim. Hem de ilk günden.
Fiyasko. ‼️
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
Bu bölüm biraz kısa oldu :)
Gelecek bölümde görüşmek üzere 💟
Yazım hatalarım varsa özür dilerim 💭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP SENİ BEKLEDİM ( Aşk Serisi 1#) ( TAMAMLANDI)
Chick-LitBazı şeyler beklemeye değer... Beş sene önce bir partide Amy Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki b...