🙋🙋🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
Kasabadaki küçük kahve dükkânında Jacob, Brittany ile benim karşımızda oturuyor, akşamki kostümünün koyu renk gözlüğünü ve siyah melon şapkasını halen üzerinde taşıyordu. Üçümüz birden tarih dersini asmıştık. Aslında bu Jacob’ın fikriydi. Ben zaten derse giremeyecek kadar gergindim. Hem okula başladığımdan beri girmediğim tek ders, astronominin ilk saatiydi. Bölüm dersim bile olsa, bir kez daha dersi asmak o kadar da büyük bir suç olmasa gerekti.
Jacob latte’sinden bir yudum alırken bitkince inledi.“Dün gece o kadar içmeme kim izin verdiyse, bir dayağı hak ediyor.”
Çikolata parçacıklı kekimi didiklerken göz ucuyla Brit’e baktım. Jacob’a boş boş bakıyordu.
“Sen de benim Jimmie ile ‘kaliteli zaman’ geçirmeme izin verdin, aynı şey.”
“Nasıl gitti?” diye sordu Jacob ve gözlüğünü aşağı indirip, kan çanağına dönmüş gözleriyle Brittany ye baktı.
“Arabaya giderken biraz yalpalıyor gibiydin.”
Brit homurdandı.
“Sen Jimmie’ye biraz fazla güveniyor sun. Ben seninle çıktım ve sonra Jimmie bana mesaj attığında da cevap vermedim. Terbiyeli bir kız gibi davrandım.”
“İyi yapmışsın. Eğer adam seviştikten sonra yürüyüşünün bozulmasını sağlayamıyorsan, muhtemelen pek de övebileceğin bir performansı yok demektir.”
Jacob bakışlarını bana kaydırdı.
“Gelelim sana küçük hanım. Sana hâlâ kızgınım.”
“Ben de,”
diye onu katılan Brit, tam çikolatamı almaya uzandığım sırada koluma bir şaplak indirdi.
“Dün gece ödümü kopardın.Kaçırıldın filan sandım.”
“Bunun için gerçekten çok özür dilerim. Eve döndüm ve telefonumu arabamda unutmuşum.”
Bana bir tokat daha indirmeyeceğinden emin olunca, parmaklarımı bardağımın etrafına doladım.
“Kendimi çok kötü hissediyorum, ikinizin de endişelenmesini istemezdim.”
“Ama endişelendik...”
Jacob sırıttı.
“Ortalarda olmadığım fark ettiğimiz zaman yani. Bu da bir saatimizi filan aldı.”
Brit başını öne doğru sallarken suratını astı.
“Doğru.
Eğer kaçırılmış olsaydın, çok fena olurdu yani.”
Kahkahayı bastım, neredeyse boğulacaktım.
“Vay be. Suçluluk duygum azaldı gibi sanki biraz.”
“Evet, biz berbat arkadaşlarız.”
Jacob arkasına yaslanıp şapkasını yukarı kaldırdı.
“Gel gör ki işin içine Cam’i dahil ederek kendimizi tamamen temize çıkardık.”
Kalbim yine yerinden hopladı.
“Biz gerçekten seni onunla beraber sandık,” dedi Brit, kekimden bir parça alarak.
“O yüzden yokluğunu anlamamız bu kadar uzun sürdü. Sonra Cam’i evdeki odaların birinden Jase ve Ollie ile birlikte çıkarken gördük.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP SENİ BEKLEDİM ( Aşk Serisi 1#) ( TAMAMLANDI)
Chick-LitBazı şeyler beklemeye değer... Beş sene önce bir partide Amy Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki b...