~ BÖLÜM 33~

26 2 0
                                    


🥀🥀🥀🥀

✍️🤳

🔻⬇️

&&&&&&&&&&&&&

İçimdeki kelebekler enerji içeceğinden terfi edip ot içmeye başlamışlardı. Evde deli gibi koşmak geçiyordu içimden.Düpedüz aşırı tepki veriyordum.Cam’e sorarsan, bu bir çıkma değildi. Sadece iki arkadaş birlikte takılıyorlardı. Abartılacak, kafaya takılacak bir şey yoktu. İlk kez takılmıyorduk sonuçta. Sadece gelmeden önce sormuştu.Gidip bir duş aldım; bugün İkinciydi.Evi derleyip toparladım ve sonra üstümü üç kere değiş­tim ki bu çok aptalcaydı çünkü sonunda bir taytla sweat­ shirt giydim. Sonra inanılmaz uzun zaman harcayarak sa­çımı sırtımın ortasına inecek şekilde toplamaya çalıştım.
Ardından biraz makyaj yaptım, sonra hepsini sildim ve bir daha yaptım.
Kapı çalındığında içimden kafamı duvarlara vurmak is­tedim.Cam evime sorgusuz sualsiz her dalışında olduğu gibi görünüyordu; son derece, insanın canını sıkacak ölçüde muhteşemdi. Üzerinde yıpranmış bir kot pantolon ile önün­ de çoktan unutulmuş bir müzik grubunun ismi yazılı bir ti­şört vardı. Beyzbol şapkasını gözlerinin üstüne indirmişti. Bir elinde bir sürü DVD ve diğerinde de etrafa Çin yemeği kokuları yayan kâğıttan bir torba vardı.Karnım guruldadı.

“Aa! Ne aldın?”

“Rüyalarında yiyebileceğin kadar güzel şeyler.”

Parmaklarımı pençe gibi kıvırıp sırıttım.

“Kızarmış ka­rides mi?”

“Evet.”

Torbayı bana verdi ve ben de çocuk gibi mutfağa koştum.

“Birkaç film getirdim. Nasıl bir ruh halinde oldu­ğunu bilemediğim için.”

Dolaptan tabakları çıkarırken dönüp omzumun üstün­den ona baktım. Cam şapkasını çıkardı ve parmaklarıyla saçlarını taradı. Koyu dalgaları inanılmaz tatlı bir dağı­nıklıktaydı. Beni kendisini izlerken yakaladı ve dudakları­nın köşeleri anında yukarı doğru kıvrıldı. Kızararak başı­mı çeviriverdim.

“Ee, şey, neler getirdin?”

“Bir bakalım... Elimizde güzel bir derleme var. Korku fil­mi türünde son iki Resident Evil filmlerini seçtim.”

“iki film mi?”

Tabakları tezgâha bıraktım.Cam güldü.

“Benden o kadar kolay kurtulamazsın.”

“Tüh! Başka neler var?”

“Komedi filmleri arasında Vince Vaughn ve Will Ferrell’m son filmleri var. Aksiyon kategorisinde bir James Bond filmi ile bir sürü patlamanın olduğu başka bir film daha. Bir de The Notebook var.”

Öyle bir dönüverdim ki nerdeyse çatal bıçağı elimden dü­şürecektim.

“The Notebook? Sende bu film mi var?”

Cam boş boş bana bakıyordu.

“Ne sakıncası varmış?”

“Hiç. Sadece bu çok... kızlara göre bir film.”

“Erkekliğime ve cinsel performansıma o kadar güveni­yorum ki Ryan Gosling’in bu filmde fıstık gibi olduğunu ra­hatlıkla söyleyebilirim.”

Çenem yere yapışmıştı adeta.Yüzündeki ifade kayboldu ve birden gülmeye başladı.

“Şaka yapıyorum. The Notebook’a sahip olduğum filan yok. Filmi hiç izlemedim. Romantik bir film de getirmedim.”

HEP SENİ BEKLEDİM ( Aşk Serisi 1#) ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin