~BÖLÜM 17~

36 3 0
                                    

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

" Demek istediğim..." diye başladım fakat sözümün gerisini getirmedim. Ne diyordum ben böyle? Asıl sorun, onu anlamamamdı; hiçbir şekilde hem de. Beni tanımıyordu. Ben de onu tanımıyordum ama yine de o kadar... dostça davranıyordu ki. Bir sonraki cümle ağzımdan öylece fırlayıverdi.

" Neden bana bu kadar iyi davranıyorsun?"

Tek kaşı havaya kalktı.

" Bu ciddi bir soru mu?"

" Evet".

Bir an için bana baktı.

" Galiba yalnızca iyi bir adam olduğumdan. Sen de burda yenisin. Pazartesi günü çok şaşkın bir halin vardı ve sonra kaçıp gittin, derse gelmedin ve ben de..."

" Bana acımanı istemiyorum."

Dehşet içindeydim. Çömez olduğum için bana iyi davranıyordu. Tanrım bu ne kadar da...

Cam'in kaşları çatıldı ama bayağı çatıldı.

" Sana acıdığım falan yok Amy. Sadece pazartesi günü biraz dağılmış görünüyordun ve ben de partner olabiliriz diye düşündüm."

Duraksadı ve gözleri kısıldı.

" Bana inanmadığını görebiliyorum. Belki de kurabiyeden dolayıdır? Dün gece kurabiyelerimin tadına bakmayı reddettin ve dürüst olmam gerekirse, diğer kurabiyeyi de kendim yiyecektim ancak çok yorgun görünüyordun ve o kurabiyeye benden daha fazla ihtiyacın olduğunu düşündüm."

Şaka yapıp yapmadığından emin olamamıştım fakat gözlerinde bariz bir eğlenme ışıltısı vardı.

" Ayrıca çok güzelsin." diye ekledi.

Gözlerimi kırpıştırdım.

" Ne dedin?"

Kapıyı açıp beni sınıfın dışına, koridora çıkarırken yüzündeki o asık ifade geçivermişti.

" Sakın güzel olduğunu bilmediğini söyleme bana. Eğer öyleyse, insanlığa olan tüm inancımı yitireceğim. Bunun sorumlusu olmak istemezsin herhalde."

" Güzel olduğumu biliyorum... yani, onu demek istemedim aslında."

Tanrım, kendini beğenmiş bir tip gibi konuşuyordum. Başımı iki yana salladım. Bunu demek..."

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

😊 Bölüm sonuuuu

Çok çok kısa oldu bu bölüm biliyorum ....

   Çok üzgünüm 🙄🥀

HEP SENİ BEKLEDİM ( Aşk Serisi 1#) ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin