Merhaba 🤗🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
Hastalık kolay kolay yakamı bırakmadı ve berbat, pis bir öksürüğe dönüştü. Reçetesiz satılan her türlü ilaçla saplantılı bir şekilde kendimi tedavi etmeye çalıştım. Bahar döneminin ilk günü hâlâ öksürüyordum ancak kendimi derse gidecek kadar iyi hissediyordum.
Alt kata inerken cesaretimi topladım ve Cam’in kapısına gittim. Ona teşekkür etmeliydim. Mesajla değil, yüz yüze. Merdivenlerden yukarı koşa koşa çıkmışım gibi çarpan yüreğimle kapısını tıklattım.Kapının arkasından ayak sesleri duyuldu ve birkaç saniye sonra kapının ardında tüm o dağılmış ihtişamıyla Ollie belirdi.Dudaklarında uykulu bir gülümseme oluştu.“Hey, ayaklandığını gördüğüme sevindim.”
“Sağ ol.”
Yanaklarımın kızardığını hissediyordum.
“Cam kalktı mı?”
“Evet, dur bir bakayım. Bir saniye.”
Kapıyı aralık bırakarak evin içinde kayboldu. Az sonra -bana bir ömür gibi gelmişti ya— biraz daha toparlanmış halde geri döndü.
“Ee, şey, Cam derse gitmiş.”
“Ya.”
Hayal kırıklığımı gizlemek için gülümsedim.
“Peki o zaman... sonra görüşürüz.”
“Tamam.”
Ollie omuzlarına kadar inen saçlarını eliyle düzeltirken beni başıyla selamladı.
“Hey Amy, umarım kendini daha iyi hissediyorsundur.”
“Evet, iyileştim sayılır. Teşekkür ederim.”
Ona el sallayıp yeni çantamın askısını tekrardan ayarladım ve sonra merdivenlerden aşağı, aydınlık ve dondurucu kış sabahına çıkarken eldivenlerimi taktım. Arabamın biraz gerisinde durdum, kalbim hızla çarpıyordu, işte buradaydı...
Cam’in kamyoneti.
Derse filan gitmemişti. Evdeydi. Gerçek, dışarıdaki hava kadar soğuktu. Ollie onun yanına gidip geldiğimi söylemiş ve Cam benimle görüşmek istememişti.
🥀🥀🥀
Sonraki haftalar boyunca Cam’i kampüste çok defalar gördüm. Sanki hususi olarak yollarımızı kesiştiren bir programımız vardı ve onu her gördüğümde yanında Jase ya da geçen gün olduğu gibi Steph vardı.Ne zaman Cam’i o kızla görsem, pis bir duygu içime taş gibi oturuyordu. Bu duyguyu hissetmeye hakkım yoktu.
Bunu biliyordum ama yine de Steph’i bir karateci gibi ikiye bölme isteğimi azaltmıyordu.Ne var ki Cam’i görmenin en kötü yanı bu değildi. Çoğu zaman o da beni fark ederdi ve bakışlarımız kesişecek olduğunda, her zaman başını çevirirdi. Sanki neredeyse beş aydır arkadaşlık etmemiştik ya da hiç yakın anlar paylaşmamıştık.Bana lisedeyken Cadılar Bayramı partisinden sonra arkadaşlarımla aramızda olanları hatırlatmıştı. Birlikte geçirdiğimiz zamanlar silinmişti sanki.Cuma günü küçük bir fırsat yakaladım. Cam tek başınaydı, caddeden karşıya geçiyordu. Başı önüne eğik, elleri montunun cebindeydi. Bir anda
“Cam!” diye bağırdım ve boğazımdaki bu ani zorlanma, soğuk algınlığımdan kalan pek zavallıca bir öksürük nöbetine tutulmama neden oldu.Cam durup başını yukarı kaldırdı. Başındaki berenin kenarlarından siyah saçlarının uçları kıvır kıvır çıkmıştı.Yokuş yolun geri kalan kısmını göğsüme ve bacaklarıma ağrılar girerek güç bela çıktım. Nefes nefese Cam’in önün de durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP SENİ BEKLEDİM ( Aşk Serisi 1#) ( TAMAMLANDI)
Genç Kız EdebiyatıBazı şeyler beklemeye değer... Beş sene önce bir partide Amy Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki b...