🥀🥀🥀&&&&&&&&&&&&
"Sen bu zımbırtıları nasıl kullanacağını bildiğinden emin misin?”
diye sordum, teleskopa bakarak.
Cam dönüp omzunun üstünden bana baktı.“Nasıl yani?
"Sen bilmiyor muydun?”
“Hayır.”“Drage derste bunları ve fotoğraf makinelerini anlatır ken dinlemiyor muydun yani?”
Kollarımı kavuşturdum.
“Kendisi bunları anlatırken sen de saçma sapan çizimler yapmakla meşguldün.”
Bir kahkaha attı ve teleskopa dönüp düğmeleri, sayaçları, daha hatırlayamadığım bir sürü şeyi ayarlamaya koyuldu. “
Benim kulağım hocadaydı.”
“Hı-hıh.”
Ona bir adım daha sokularak çatıdan gelen se rin rüzgâra karşı vücudunu kendime kalkan etti. “Aslında sen bayağı iyi bir çizersin.”
“Biliyorum.”
Gözlerimi devirdim ama gerçekten öyle olduğunu bili yordum. Çizdiği şeyler inanılmazdı, canlı gibiydiler.
Öne doğru eğilip bir kolu kaldırdı.“Daha önce bir iki defa teleskop kullanmıştım.”
“Ne tesadüf.”
“Peki, tamam. Dersi geçen alışımda kullanmıştım,”
diye düzeltti ve doğrulurken bana arada gülümsedi. Başını geriye atarak karanlık gökyüzüne bir baktı.
“Bulutlar her tarafı sarmadan bunu başarabileceğimizden emin değilim.”
Bakışlarını takip ederek yüzümü buruşturdum. Yoğun, küme küme bulutlar gökyüzünün büyük bölümünü kaplamıştı. Havada nemin varlığı hissediliyordu, yağmur kokusu vardı.
“O zaman acele etsen iyi olur.”
“Emrin olur,”
diye homurdandı.
Ona bakıp sırıttım.
“Gel de sana nasıl kullanacağını göstereyim.”
Bir adım geri çekildi ve ben de iç geçirerek onun yerini aldım.
“Dikkatini verecek misin?”
“Pek niyetim yok,”
diye itiraf ettim.
“En azından dürüstsün.”
Cam sırtımdan bana sarılır gibi üzerime eğildi ve parmaklarını teleskopun üzerine yerleştirdi. Kolu benimkine sürtünüyordu ve bu benim için hiç dert değildi. Şu an rüzgârı bayağı engelliyordu. “Bu bir Philips To Ucam Pro II.” Internet kamerasını andıran bir şey gösterdi.
“Bu, teleskopa bağlanıyor. Bu ayarlara göre Satürn’ün net bir fotoğrafını çekebilirsin. Şuna basarsan fotoğrafı çekersin.”
“Peki.”
Saçlarımı geriye attım.
“Bize Satürn fotoğrafı çekin dendiğini sanmıyorum yalnız.”
Cam bir an duraksadı.
“Hey.”
“Ne oldu?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP SENİ BEKLEDİM ( Aşk Serisi 1#) ( TAMAMLANDI)
Chick-LitBazı şeyler beklemeye değer... Beş sene önce bir partide Amy Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki b...