🤗
⬇️
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
Başımın içindeki zonklama o kadar yükseldi ki evin tümü onunla birlikte güm güm atıyor gibi hissediyordum. Yüzümü buruşturup gözlerimi açtım ve hâlâ koridorda oturup kaldı ğım yerde bulunduğumu fark ettim, tüm bedenim tutulmuştu.Uyuyakalmıştım, herhalde bir iki saat filan geçmişti.
Zonklama sandığım gümbürtü ise kapıdan geliyordu.Kendimi yerden kaldırıp kafam bulanık halde kapıya koşturdum. O kadar dağılmıştım ki kimmiş diye bakmadan kapıyı açtım.
Cam içeri fırtına gibi daldı ve ben daha ne olduğunu anlayamadan kendimi göğsüne yapışmış buldum. Güçlü kolları beni sardı ve eli yukarı çıkıp başımın arkasını okşadı.
Derin bir nefes aldım ve hafif parfüm kokusu ile alkol kokusunu içime çektim.“Neden aptal telefonuna cevap vermiyorsun?”
“Telefonum arabamda kalmış, yani öyledir herhalde.”
Sesim göğsünden boğuk boğuk yükseliyordu.Kendini geri çekerken bir kez daha kalayı bastı. Elleri yanaklarıma gitti ve karanlık hatıralarımı tetiklemeyen bir şekilde beni tuttu.
“Kaç saattir sana telefon edip duru yorum: Jacob ile Brittany de.”
“Özür dilerim.”
Yavaşça gözlerimi kırptım.
“Ben fark etmed...”
“Sen ağlamışsın.”
Gözleri kısıldı ve ikisinin birden mavi rengi neredeyse görünmez oldu.
“Ağlamışsın işte.”
“Hayır, ağlamadım.”
Kıvırdığım yalan çok barizdi.
“Aynaya baktın mı hiç?” diye sordu.
Başımı hayır anlamında sallayınca ellerini indirdi ve arkasındaki kapıyı kapattı. Sonra elimi tuttu. Çenesinde bir kas seğiriyordu ve konuştuğu zaman sesi sertti.
“Gel bakalım.”
Beni banyoya götürmesine sesimi çıkarmadım. Işığı açtığında gözlerimi kıstım ve sonra kendimi aynada gördüm.
“Tanrım...”
Gözlerim kıpkırmızı şişmişti ancak beş yıldır ilk kez bir partiye katılma teşebbüsümün hiç de iyi gitmediğini açıkça gösteren, yol yol akmış siyah rimelimdi. Gözlerim aynada Cam’inkilerle buluştu ve yer yarılsa da içine girsem diye düşündüm. Başımı ellerimin arasına aldım ve
“Harika, gerçekten harika,”
diye mırıldandım.
“O kadar da kötü değil tatlım.”
Elleri beni kollarımdan yakalarken sesi yumuşamıştı.
“Otur bakalım.”
Kapalı klozet kapağına oturdum. Öylece ellerime bakar ken uyuşuk beynimi uyandırmaya çalıştım.
“Ne işin var senin burada?”
“Burada ne işim mi var?”
Bir havluyu ıslattı ve önümde diz çöktü.
“Bu ciddi bir soru mu?”
“Sanırım değil.”
“Bak bana.” Dediğini yapmayınca tekrarladı.
“Kahretsin Amy, bana bak.”
Öfke, içimde kara bir duman gibi yükseldi. Çenemi kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP SENİ BEKLEDİM ( Aşk Serisi 1#) ( TAMAMLANDI)
ChickLitBazı şeyler beklemeye değer... Beş sene önce bir partide Amy Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki b...