~ BÖLÜM 35~

29 2 0
                                    


Hoşgeldiniz canlarım , bebeklerim ❤️😁

İyice saçmaladım değil mi?!😅

Eee peki hikayeye geçin o zaman 😌😉

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

  Soğuk rüzgâr iki bina arasında üzerimize inen bir kam­çı misali eserken ve ağaçların sararmış yapraklarım hışırdatırken, kapşonlu sweatshirtumün içinde büzüşmüş, titriyordum. Birkaç yaprak koparak havaya savruluyor ve döne döne yere düşüp, her tarafı kaplayan kalın yaprak ha­lıya ekleniyordu.

Brit sigarasından derin bir nefes çekti ve yavaşça bıraktı.

“Bir dahaki sefere gece yarısı Jimmie beni seks yapmak için aradığında onun evine gidecek olursam, ne yapacaksın?”

Olduğum yerde zıplıyordum ara sıra.

“Apış arana bir tekme indirsem?”

“Aynen!”

Son bir fırt daha aldı ve sigarayı söndürdü.

“Tanrım, biz kızlar neden bu kadar salağız?”

Kollarımla gövdemi sarmış halde onunla birlikte yürü­ meye devam ettim.

“Güzel soru.”

“Yani adamın bir ilişki yaşamak istemediğini adım gibi biliyorum. Tek derdi seks yapmak ve çoğunlukla da çakır­ keyif halde oluyor ama ben yine de evine gidiyorum.”

“Sen bir ilişkin olsun istiyor musun?”

Yün şapkasını kulaklarının üzerine çekerken dudakla­rını büzdü.

“Yani, pek değil.”

Kaşlarımı çattı.

“Öyleyse onun ilişki yaşamak isteme­ mesine neden bu kadar bozuluyorsun.”

“Çünkü benle ilişki yaşamayı istemesi gerekir! Ben muhteşem bir kızım.”

Gülmemek için kendimi zor tutarak ona baktım.

“Evet, öylesin.”

Brit gülümsedi. Jimmie’yi birkaç kez kampüste Brit’le birlikte görmüştüm. Fena bir çocuğa benzemiyordu ama sa­mimi düşüncem, Brit’in sadece sarhoş olduğunda kendisini arayan birinden daha iyilerine layık olduğu yönündeydi.

Bunu ona da söyledim.

“İşte bu yüzden arkadaşız,”

diye yanıtladı, koluma girer­ken.

“Sonbahar nereye gitti bu arada? Kış sanki birdenbire karşımıza çıktı ve kancıkça tokadı suratımıza yapıştırdı.”

“Kesinlikle katılıyorum.”

Yol ayrımına gelip durduğu­ muzda içimden bir titreme geçti.

“Yarın gece şeker toplama­ ya çıkacak çocukları düşündükçe üzülüyorum. Donacaklar.”

“Yemişim çocukları,”

dedi ve beni güldürdü.

“Ben melek kılığına gireceğim ama azgın bir melek.”

“E yani.”

“Bu da seksi iç çamaşırları giyeceğim anlamına geliyor. Muhtemelen göğüs uçlarım soğuktan donup, kopuvereceklerdir. Lafı açılmışken, parti meselesinden nasıl da ısrarla kaçındığını fark etmediğimi sanma.”

HEP SENİ BEKLEDİM ( Aşk Serisi 1#) ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin