Bölümler çok geç geldi, üzgünüm. Ama bu süreçte boş durmayarak kafamı çalıştırdım ve muazzam bir kurguya başladım. Kurgunun ismi BEYAZ NEFESİM yakında gelecek. Ağa Serisi 3. kitabı olacak. Kitap bu bölümde ve diğer bölümlerde ismini sık sık gördüğümüz Karan Mir Kara'nın kitabı.
Beni çok heyecanlandıran bir kitap, yayımlayacağım zaman buradan haber vereceğim. BEKLEMEDE KALIN.
İYİ OKUMALAR...
İnstagram: nasuende
Diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın.
İNTİKAM Ağa Serisi 2
KİRPİK DİBİ MEZARLIĞI: Var olmayan destansı özelliklerin merkezi ERNA'da geçen olayları kapsar. Vira Turner BATIK isimli kuruluşun ajanıdır. BATIK, Vira'yı evini içindeki ailesiyle yakmasıyla bulmuş güçlerini kullanmayı öğretmiştir. Vira Turner soyağacında uyumakta olan ATEŞ gücüyle lanetlenmiştir, bu uğurda ruhunu satmıştır. Yılkı. Yılkı KHARON gezegeninden gelmektedir. KHARON gezegeninden ERNA'ya görev için gelmiştir. Yolları Vira ile kesişecek Vira'nın bilmediği sırlar ortaya çıkacaktır.
ÖLDÜRDÜĞÜN MELEK: ERNA'da geçmektedir. Ela Nora ve F. Şah Kunter 1000 yıllık lanetle yolları kesişir. Reenkarnasyon hikayesidir. Ela Nora'nın ruhunda uyuyan yaratık uyanmıştır.
Arkadaşlar buraya kitaplarımı kendi içimde özetlemeye çalıştım. Gönül Şifası bittikten ve İntikam kitabımda belirli bir noktaya geldikten sonra başlayacağım, şans verirseniz sevinirim. Sıradan ve basit kitaplar okumak istemiyorsanız bakın derim...
***
Güneşin doğuşunu izledikten sonra yatağa girip bir iki saat uyuduğumu sanarak beş saat uyumuştum. Hafif hafif uyanmaya başladığımda odanın içinde hissettiğim Mirhan'ın kokusuyla gözlerimi hızlıca açtım. Ne zaman gelmişti ve ben neden anlamamıştım.
Yatakta doğrulmaya çalışırken boynumda gece sinirle çıkarttığım boyunluğu hissettim, ama umursamadım. Mirhan düz bir şekilde oturarak dümdüz surat ifadesiyle sadece bakıyordu.
Ela gözlerim varlığıyla parıldarken ormanlarında gördüğüm henüz geçmemiş yangının izlerini buldum. Küller daha savrulmamıştı, küller hala daha sadeydi. Sırtımı yatak başlığına dayadım ve gözlerinin içine baktım. Ona sarılmak için uyuşan bedenimin kısımları rahat vermiyordu. "Ne zaman geldin ?" diye sordum sessizlik canımı acıtmıştı.
"Çok olmadı." dedi sadece ağzında geveleyerek. Uykusuz olduğunu çöken göz altlarından anladım. Dağınık siyah saçları bu sabah daha dağınıktı, parmaklarımı saçlarının arasında dolaştırmak için yanıp tutuşuyordum. Ama atladığım bir kısım vardı, o da şuydu:
Mirhan bana kırgın bakıyordu. Gözlerinde sadece yanmakta olan ormanlarını görmüyordum, gözlerinde kırgınlık parıltıları da görüyordum. İstemsizce nefes almakta zorlandım.
"Bana kırgınsın." dedim düşünmeden konuşmuştum istemsizce gözlerimi kaçırdım.
Konuşmadı, konuşmayan da yeltenmedi. O sürede içeriye doktor girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNÜL ŞİFASI
General FictionMirhan ağa kaşlarını kaldırarak karısının saçını okşayarak kulak arkasına aldı. Karısının öpmekten şişen dudaklarına alayla sırıtıp burnunu çenesinin hizasından boynuna getirdi, karısını soludu uzun uzun. Ve dudaklarını pürüzsüz boyna bastırdığında...