20.BÖLÜM: "AĞLAMA GECESİ."

7.2K 259 16
                                    

+18

Beş saat banyoda kalanlar kulübü başkanı Mirhan ve Dilem... Çıkın artık banyodan!

Dilemma: ikilem.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın❤️

instagram : nasuende

İnstagram'dan kitap kesitleri paylaşıyorum takip ederseniz irtibat halinde oluruz....



*



Üşüdüğümü hissederek uyandım. Bana sarılmış uyumaya devam eden Mirhan'ı kısa süre inceledim, üstümdeki yorgana daha çok asılarak dün gecenin izlerini örtmeye çalıştım. 

Dün gece Mirhan uyumadan önce üstüme tişörtlerinden bir tane giydirmişti. Yorgun düşmüştüm, hala daha dinlenmiş sayılmazdım. Düğünleri veya ona benzeyen şeyleri severdim ama oynamayı değil hazırlanışları hoşuma giderdi ya da yeni yüzler görmek. Hoşuma giderdi bugünün hazırlanış kısmı ve Mirhan'ın bana aldığı hediyelerin ne anlama geldiğini biliyordum. Düğünümüz, kına gecemiz, nişanımız ya da istemem olmadığı için almıştı üzülmeyeyim diye. Ama insan ister istemez üzülüyordu. 

Mirhan'dan nefret ederken düzeltiyim Mirhan'ın sevdiği kadın var sanırken düğünüm olmadığı için kendimi çok şanslı hissetmiştim. Ya da kına gecem... Kına gecem olmadığı için uğruna ağlayabileceğim bir annem olmadığı için kendimi şanslı hissetmiştim çünkü eğer olsaydı annemin yokluğu çok koyardı. Nefes almam zorlaştı ve boğazım düğümlendi. Mirhan'ın ateş gibi çıplak tenine yaklaştım. Ailem oydu. 

Kolumu karnıma sarılı kolunun üstüne koydum ve biraz daha uyumaya çalıştım.  


Uyanışım, Mirhan'ın yüzüme ve boynuma bıraktığı öpüşlerle olmuştu gülerek gözlerimi açtığımda yeşillerinin gözlerimin ucunda olduğunu görmek sertçe yutkunmamı sağlamıştı. 

"Ne zaman uyandın ?" diye sordum gülerek. "Şimdi." dedi. 

Üstüme doğru gelerek dudağıma ateşli bir öpücük bıraktı sonra durmadı beni altına alarak üstüme çıktı. İki elini yastığımın başlangıç ve bitişine bastırarak üstümde şınav pozisyonunda durdu ve öpmeye başladı. Öpücüklerinin arasından fısıltısı utanmama yetmişti, "Yataktan çıkmak istemiyorum."  

Seslice gülerek kollarımı ensesinde birleştirdim ve kafasını kendime çekerek dudaklarını uzunca öptüm. "Böyle yaparsan olmaz ama..." dediğine güldüm. "Nedenmiş o ?"

Boynuma yönelmeden son kez konuştu. "Durmak istemeyebilirim." Boynumu uzunca bir süre öptü sonra kararan ormanlarıyla yüzüme bakıp kendisini diğer tarafa attı. Sırtı yatağa değince ayağa kalkıp bileğimi tuttu. "Hadi duşa girelim." Arsız iç sesim iyice alıştı beraber duş almaya dediğinde güldüm. Bileğimden tutulduğum ve çekildiğim için ayağa kalkmam kolay oldu. Beraber duşa gittik. Duşa kabinli kısma girmeden konuştum, "İyice alıştın b..." konuşmama izin vermeden tişörtün eteklerinden tutarak kaldırdı. Anında nefesim kesilmişti. "Ne diyordun ?" dedi gülerek. Kendisi de altındaki eşofmanı çıkartırken ne olduğunu anlayamadan kendimi suyun altında buldum. Mirhan suyu soğuk açmıştı ve beni çekerek komple altında kalmamı sağlamıştı. Nefes alamadım, Mirhan'ın omuzlarına ellerimi atarak çığlık attım. Düşmemek için ellerimi boynunun arkasında dolamıştım. "Ç...çok s..soğuk." titriyordum. Mirhan güldü. Ona yaslandığım için çıplak sırtıma ellerini koyarak ensemde ıslanmış saçları arkaya aldı. Çıplak göğsüm çıplak göğsünün üzerindeydi. Suyun soğukluğunu boş vererek bu halimize utanmadan edemedim. Utandığımı göremesin diye yüzümü boynuna gömdüm. Seslice güldü "Utandın."

GÖNÜL ŞİFASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin