25.Bölüm: RÖVANŞ

3.3K 182 18
                                    



Herkese selam... Biraz uzun bir bekleyişti farkındayım fakat insan emeklerinin karşılığını alamadığında yazası gelmiyor. Anlayışla karşılayacağınızı düşünüyorum. Dilem ve Mirhan'ın yokluğuna dayanamayarak güzel bir bölümdü. Hazal yılanın ve şeytan teyzelerin biraz Yıkılmaz ailesinden ve Dilem'den çekme zamanları geldi. 

Siz bu bölümü okuyun ben diğer kitaplarıma gidiyorum. En yakın zamanda bomba bir bölüm daha atacağım. 

İntikam'a bakmayı unutmayınn! Öptüm sizi❤️😘

İnstagram: nasuende 




***






Gitmişti. Uyandığımda gitmişti. Gidiyorum demeden gitmişti. Gideceğim demişti ve gitmişti.

 Ne zaman yatakta uyandığımı açıkçası pek hatırlamıyordum. Uyanmıştım ve saatlerdir yatakta boş boş oturup duvarı izliyordum. Boş boş oturuyordum lakin aklım asla boş değildi aksine aklım çok doluydu. Sonra bir anda bir şey oldu. Saatlerdir beni bırakıp nasıl gittiğini düşünürken benim de yaptığına karşılık vermem gerektiği aklıma geldi. Ben Dilem'dim! Bana yapılanı bundan sonra karşılıksız bırakmayacaktım! Ne pahasına olursa olsun. 

Yataktan direk çıktım ve banyoya giderek duşa girdim. Hep ben mi merak edecektim Mirhan Ağayı ? O da biraz karısını merak etmeyi öğrenecekti. Banyodan çıkar çıkmaz hazırlandım. Siyah kumaş pantolon ve beyaz şifon gömlek giydim üstüme. Konaktan getirdiğim el çantamın içinde gereken her şey vardı. İçinde taşıdığım tabancam, yeterli miktarda para, pasaportum, banka hesap kartım ve araba anahtarımdan tutun her şey içindeydi.

Aşağıya indim banyodan çıktıktan sonra çağırdığım taksi tahminen gelmek üzereydi. Dışarıya çıkıp veranda da bekledim. Hava kapalıydı, tahminen yağmur yağacaktı. 

Hava güldü. Bende güldüm. Nereye gideceğimi bilmiyordum fakat gideceğim kesindi. Biz hep beklemeye muhtaç değildik kocalarımızı bazen biz de gitmeliydik. Bu durumda beni bırakıp gidebiliyorsa bende gidip kafamı toplayabilirdim değil mi ? Taksi gelmişti, koluma taktığım çantayla arka koltuğa oturdum. Şehir merkezindeki evimin adresini verdim. Babamın yanında yaşarken Efeyle şehir merkezinden kendimize ev almıştık ki hemen oradan yurtdışına veya yurtiçinde bir yerlere kaçabilelim diye. Pasaportum, banka cüzdanım, eşyalarım her şeyim oradaydı. Bir saatlik taksi yolculuğundan sonra adama parasını ödeyip evin önünde indim. Evin güvenliği kapıyı açtıktan sonra içeriye girmek için şifreyi girdim sonra da asansöre bindim. 12. kata bastım. Asansördeyken telefonuma bakıyordum. Telefonum sessizde olduğu için Mirhan'ın aramalarını ve mesajlarını görmemiştim. Tüm mesajları okumadan geçtim. Efe'nin yazdığı mesaja tıkladım. Uzun süredir konuşmuyorduk büyük ihtimal kapıdaki güvenlik haber vermişti. 


Gönderen : Efe

İyi misin ?  Yanına gelmemi ister misin ? 

Alıcı: Dilem

İyiyim. Arabanla gel. 

Gönderen: Efe

GÖNÜL ŞİFASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin