36.BÖLÜM: KARAR ANI.

1.5K 93 35
                                    




36.BÖLÜM:"KARAR ANI." 






Selamlar çok yakın bir zamanda 300k olacağız ama oylarımız ve yorumlarımız neden bu kadar düşük... 16 Eylül'de okulum açılıyor bu sene zor bir senem o yüzden her hafta bölüm yazamama ihtimalim var. Biliyorsunuz İntikam'a ara vermiştim. Yaseminli Kız ile aynı zaman döngüsünde olduğu için bu ara gerekliydi Yaseminli Kız'ı okuyanlar demek istediğimi zaten anlayacak. Neyse canımlar gelelim bu bölüme 100+ oy gelmeden bölüm gelmeyecek. Bunu getirmeyi istemezdim ama birazcık beni buna mecbur bıraktınız 1k okunan bölümler 75 oy alıyor. Burada çok büyük bir emek var. Günlerim haftalarım bir bölüm için heba olurken oyu bana çok görüyorsunuz. Bende artık bundan sonra oy sınırı getirmeye karar verdim. 


Herkese iyi okumalar dilerim.

instagram: sudeyurd/ nasuende 








Sabah erkenden uyandık. Uyandığımız gibi konakta da hazırlıklar vardı. Önce ben sonra Mirhan duşa girdi. Mirhan duştayken başım ağrımasın diye saçlarımı kuruttum ve aç karnına olan ilaçları içtim. Mirhan duş almaya devam ederken banyoda vücudumu kremledim, yüzüme krem sürüp dün aldığımız güneş kreminden sürdüm. Güneş kreminden her zaman sürdüğüm miktarda sürmüştüm ama dağıtması o kadar zor olmuştu ki yüzüme boynuma dağıtırken kol kası yapmıştım resmen.

Güneş kremini dağıtır dağıtmaz giyinme odasına geçtim. Üstüme dün akşam düşündüğüm kıyafetleri askıdan bulup çıkarttım. Zümrüt yeşili bir gömlekti. Omuz kısımlarında çok hafif vatkalıydı. Boyun kısmımda komple kabartmalar vardı. Çok güzel bir gömlekti fakat günlük değildi. Bugün gibi özel günler için almıştım. Altına uzun siyah pileli eteğimi giyerek ayakkabı olarak da siyah kalın tabanlı babetlerimi giydim. Saçlarımın üstüne şal takacaktım bu yüzden güzel bir topuz yaptım. Mirhan duştan çıktığında makyaj masama oturdum. Saçlarını havluyla kurularken bana baktı, "Aşkım ilaçlarını içtin mi?" diye sorduğunda üstünden sular damlayan çıplak göğsü bakış açımdaydı, "İçtim aşkım." Dedim.

Yutkunarak önüme döndüğümde yüzüme sürmek için dün aldığım açık renkli Bb kremi çıkarttım. Umarım bu da güneş kremi gibi dağıtması zor bir şey olmazdı diye düşüne düşüne sürmeye başladım. Gayet kolay dağıldığını gördüğümde rahatladım. Dağıttıktan sonra allık ve hafif bronzer sürdüm. Rimeli bu sefer bol sürerek kirpiklerime hacim kattım. Kaşlarımı sabitledim, aynada kendime baktığımda şu an bile çok iyiydim. Ama makyajın tamamlayıcı parçası her zaman rujdur diyerek, tintten tekrar sürdüm ama bu sefer üstüne şeffaf gloss sürmüştüm.

Makyajım hazır olduğunda siyah kenarları oyalı şalımı kafama taktım. Alttan saçlarım gözükmesin diye tel tokayla sabitlemiştim. Mirhan o sırada giyinmiş saat takıyordu. Üstüme parfümümü sıktıktan sonra kasaya doğru eğilmiştim Mirhan'da o sırada odaya gidip geri gelmişti. Dün taktıklarımdan daha fazla takacaktım. Bileziklerimi taktp setlerimi çıkartarak baktığımda hangilerini takmam gerektiği konusunda kararsızdım. Mirhan yanıma gelerek çenesini omzuma koyup sırtımı göğsüne yasladı. "Hangisini takacaksın?" diye sordu, "Kararsızım. Sence hangisini takayım." Dediğimde Mirhan "Bence bunları tak." Diyerek arkasında sakladığı iki siyah kadife kutuyu önüme koydu. "Diğeri hazır olmamış şimdilik bunlar olmuş." Dediğinde fazlasının olduğunu anladım.

GÖNÜL ŞİFASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin