Başka bir saldırı olmamıştı, zaman hızla geçerken nadiren yemek için yukarı çıktık ve geri kalan zamanda eğitim için odada kaldık. Bu savaş diğerlerinin heyecanını yerine getirmişti, hevesle eğitimdelerken bir süre bende eğitim yaptım ve daha sonra hava almak için güverte çıktım. Gecenin karanlığında kimse yokken muazzam bir görünüşü olan uzaya baktım, yıldızlar parlarken beklenin aksine hiç karanlık değildi. Güvertede durmak bile benim enerjimi yeniliyordu, gezegenlerden gelen ışık ile ay tavşanı gücüm artarken, yıldızlardan gelen ışık altın karga enerjisi olarak özümseniyor ve bedenime akıyordu.
Önümdeki yıldızlara bakarken iç çektim ve arkamı dönmeden konuştum.
-Uğur: Hoş geldiniz kıdemli.
-Yüz Bin Canavar Tarikatı Kıdemlisi: Bir altın karga üyesinin kıdemli demesi ? Bu nadir bir manzara.
-Uğur: Neden ? Yaşlılara saygı duymak tuhaf mı ?
-Yaşlı: Kargalardan evet. Neden burada gizli ailelerden bir üye var ?
-Uğur: Bunu söylersem gizliliğin ne anlamı kalır ?
-Yaşlı: Haklısın, gemiye nasıl bindin ?
-Uğur: Bir arkadaşım biletleri almıştı yani 7 tarikattan değilim.
-Yaşlı: Biliyorum, Cehennem ve Ruhani tilki. Bu türler sadece İlahi rüyada olur ama senin grubunda ayrıca bir ay tavşan gizli ailesinden bir üye, bir siyah zırhlı gergedan gizli ailesinden bir üye. Bir beyaz kaplan ve bir sylph de var, gurubun oldukça tuhaf karga.
-Uğur: Arkadaş olmak için soyun önemi mi var ? Bunun sizden duymak oldukça tuhaf.
-Yaşlı: Hmm, bir noktada haklısın ama bizim tarikatımızda bile bu soylardan birisi yok.
-Uğur: Neden geldiniz ?
-Yaşlı: Bir ihtimal 7 tarikata katılmak için mi 4.halkaya gidiyorsun ?
-Uğur: Bir nevi.
-Yaşlı: Demek gerçekten aile denemesi. Genç adam daha yeni olduğun için bir şey dememe izin ver.
-Uğur: Dinliyorum.
-Yaşlı: 7 Tarikat seni kabul etmez. Ne yaparsan yap, özellikle bin canavar salonum.
-Uğur: Her yarı insana kapınız açık değil mi ?
-Yaşlı: Altın karga için değil, nedenini biliyorsundur.
-Uğur: Az çok.
-Yaşlı: Tuhaf birisin gerçekten, tanıdığım üç altın karga oldu ama her biri aşırı kibirliydi.
-Uğur: Bana karşı düşman değilsin neden kibirli olayım. Gereksiz kibir sadece soruna neden olur.
-Yaşlı: İyi dedin, bu zamanın gençlerinin bunu unutması ne acı. Yine de teşekkür ederim ay tavşanının gümüş sunağı bize yardımcı oldu. Kimse söylemese bile kayıplar artabilirdi.
-Uğur: Kendimizi korumak içindi, eğer kaybederseniz sadece biz soruna sürüklenirdik.
-Yaşlı: Anlıyorum. Tilkiler sadece ilahi rüyaya girebilir, biz alamayız. Bu aramızdaki bir anlaşma, aynı şekilde diğer türlerdeki arkadaşlarında uzayın bu bölümündeki tarikatlara katılamaz. Simya kulesinin bölgesini geçip diğer yere gitmen lazım.
-Uğur: Biliyorum ama bunu yaparsak bölüneceğiz. Öyle görünmese bile biz bir takımız.
-Yaşlı: Anlıyorum, demek bu yüzden buradasınız. Kurallardan kaçıyorsunuz.
-Uğur: Kaçmaktan ziyade özgür ruhluyuz.
-Yaşlı: O zaman iyiliğin için bir bilgi vereyim. 100 yıl sonra bir sınav yapılacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasyUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.