Boşluk tarikatının gemisinden uzaklaşırken rahatladım. Bu öğrencilerin beni sorgulamasından çekiniyordum ama bir sorun olmamıştı. Aybala'nın yaşadığını öğrenince rahatladım ama aklımdaki tek soru neredeydi ? Alt halkalara gittiyse o zaman ona hiç bir şey olmayacaktır ama ya tehlikeli bir yere fırlatılırsa ? Düşünceler beynimi zorlarken Kuro'nun gelmesi ile sakinleştim. İkimiz bakışırken güldü,
-Kuro: Yüzüklerden beklediğimizden fazla ganimet çıktı.
-Uğur: Anlıyorum, savaşa katılanlar arasında dağıtın, benim bir şeye ihtiyacım yok.
-Kuro: Biliyorum, şimdi görevlendirdiğim üç kişi hazineleri bölerek dağıtıyor. Rahatladın mı ?
-Uğur: Biraz.
-Kuro: Yaşadığını öğrendin, Aybala kolay ölecek birisi değil, artık bu savaşın bile bir anlamı kalmadı ama tarikatlar üstünlük için bunu bırakmayacaktır.
-Uğur: Biliyorum ejderlerin görünmesi ile yedi tarikattan güçlerin geleceği kesinleşti, yeni bir savaş başlayacak gibi görünüyor.
-Kuro: Bizi ilgilendiren bir şey değil.
-Uğur: Doğru, şimdilik sınır bölgedeki şehirlere saldıralım, sınırda büyük ustaların yaşadığını duymuştum, göksel generaller merkez bölgelerde yani bir sorun olmamalı.
Gemi ilerlerken bir güneş sistemine girmiştik, gezegenlere bakarken uzayda bir çok gemi hızla uzaklaşıyordu. Bu insanlar savaştan kaçmak isteyen sıradan insanlardı, onları umursamadan gezegene inmeye karar verdim, insanlar kaçsa bile ordular gezegende kalarak savaşacaktı en azından düşüncem buydu.
-Abigail: İmparator.
-Uğur: Abigail ? Bir sorun mu var ?
-Abigail: Sorundan ziyade bir sorumuz var.
-Uğur: Dinliyorum.
-Abigail: Soykırım mı istiyorsun ?
-Uğur: Kaçan sivil gemilere saldırı emri vereceğimi mi düşünüyorsun ?
-Abigail: Sizi takip etmeye karar verdik ama imparator umarım düşüncelerimizi kabul eder, masum halkı öldürmek istemiyoruz.
-Uğur: Ben şeytani bir dövüş ustası değilim, sıradan sivilleri ve çocukları öldürmenizi emretmeyeceğim. Ordu ve asker olarak görünen herkesi öldürebilirsiniz, size karşı hamle yapanlara acımayın ama sıradan insanları bırakın onlar sadece bu imparatorlukta yaşayanlar. Sıradan evleri yağmalayan birisi doğrudan benim tarafımdan cezalandırılacaktır.
-Ella: Anlaşıldı imparator.
Gemi gezegenlerden birine yaklaşırken gezegenden gelen üç farklı gemi bize doğru gelmeye başladı, görünüşlerinden savaş gemileri olduğu belliydi, Xiao imparatorluk bayrakları gemide asılıyken gemimizdeki herkes ayağa kalktı ve silahlarını aldı. Gemiye bakarken gemide on kadar büyük usta olduğunu ve yanında üç yüzden fazla usta alemi olduğunu ruhsal gücümle doğruladım.
-Uğur: On büyük usta var, üç tanesi üçüncü aşamada, geri kalanlar bir ve ikinci aşamada.
-Zhuron: Üçüncü aşamaları yenebildiğiniz sürece geri kalanları halledebiliriz.
-Uğur: Bunlar asker, tarikat öğrencileri değil yani bir birini destekleyeceklerdir, dikkatli olun.
-Claire: Bize bırakın genç efendi, gerçek bir askerin gücün merak ediyorum ama çok zayıf değiller mi ?
-Uğur: Burası sınırdaki bir gezegen yani asıl güçlüler merkeze yakın yerde konumlandığı için normal.
-Zhuron: Top yemleri ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasyUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.