Altı Ailenin Liderine,
Ben Uğur Kayra, Jin ailesinin ( yeni adı ile Kayra ) şimdiki lideriyim. Aynı zamanda Aurora Kayra'nın ve Kuro Kayra'nın eşi ve onların tarikatınıza katılmasına izin veren kişiyim. Jin ailesi olarak tereddütlerimiz vardı, altı aile savaş zamanı yanımızda değildi, doğal olarak size katılma konusunda herkesin tereddütleri var. Bu yüzden eşlerim gönüllü olarak temiz bir sayfa açmaya ve sizin tarikatınıza katılmaya karar verdiler. Bana rapor yazacaklar ve ailem bu konuyu değerlendirmeye alacak eğer gerçekten Kyuubi'nin yükselmesi için kurulduysanız o zaman Jin ailem gelecekte yanınızda olacak ama bu tamamen tüm yetkilere sahip temsilci ve eşlerim Aurora'nın ve Kuro'nun raporlarına bağlıdır.
Bir aile temsilcisi olarak onların tek başına olmasına izin veremem, bu yüzden ona eşlik etmesi için üç yardımcı gönderiyorum. Ruhani tilki olarak aileme sadakatle bağlı olan bu yardımcılar, eşlerime rapor yazması için yardımcı olacaktır. İyi niyetimiz olarak aile kasamızdan size bir hediye gönderiyorum, bunlar tarikatınız için bir hediyedir. Jin ailesi konusunu lütfen gizleyin, şimdilik bu konunun yayılması iyi bir şey değil, özellikle savaş zamanı yaklaşırken.
Not: İlahi Rüya tarikatına yapılan ayrımcılık raporu bizi biraz düşünmeye itti, umarım tekrar parçalanan bir aile tablosu görmeyiz.
İmza: Uğur KAYRA
Kyuubi Soyu -Jin Ailesi 795.Lideri
Hediyenin kutusunu koyup, mühürlü mektubu üstüne bağladım. Hazine kasasından bir imparator aşama eser koymuştum, soğuk buzul kılıç. Bunun yanında göksel general seviyeli bir yüzüğü de yanına ekledim, bu yüzük Aurora içindi.
Varis yüzüğü depolama yüzüğü olarak görev yapan 1000 m3 alana sahip bir göksel eserdi. Bu yüzük mühür kadar etkili olmasa bile mektuba damgalandığı zaman geçerli etkisi aile kıdemlisi kadar güçlü olduğu anlamına gelirdi. Bu yüzüğü takan herkesin aile lideri varisi olduğu reddedilemez bir gerçekti. Bu Aurora'nın aile kararlarını vermeye yetkili olduğunu ve onu desteklediğimizi gösteren bir kanıttı, ikincisi ise soğuk buzul kılıç.
Özel bir kılıç olan bu imparatorluk eseri Jin ailesinin imza kılıçlarından biriydi. Bu kılıç kıdemlilerin elinde olur ve tutan kişinin kimliğini gösterirdi. Kılıç sahibi jin ailesinin kıdemlisi olacağı için bunun hediyesi bile Jin ailesinin karşı tarafı düşündüğünü gösteren bir semboldu en önemlisi ise bu kılıcın bir tane olmaması ve depoda ondan fazla benzerinin olmasıydı. Bir eser bizi zor duruma sokmazdı ama karşı tarafı düşündürürdü. Konu Aurora olunca asla cimri davranamazdım, yüzükte başka hediyeler vardı ama Aurora onu açıncaya kadar kapalı kalacaktı. Bir aile mührü olarak sadece saf kanlara izin verirdi, dövme malzemesi olarak jin ailesinin ata kanı kullanıldığı için sadece jin ailesinin torunları açabilirdi. Bu onların, Aurora'nın gerçekten jin olduğuna emin olması içindi.
Kuro, Shiro, Phantom ve Aisen. Bu dörtlü arkamda dururken eserlere bir miktar özlemle baktı. Bu onların aile eserlerinin olmasının yanında mühürün toplanması ile gerçekten aile temsilcisi olarak tarikata katılacaklarının netleştiği andı. Shiro gibi soğuk birinin bile sessizce göz yaşları düştü, ailesinin yükselmesinde en büyük adımdı. Tilki kabilesi beklediğimin aksine bu kadarı sonuna kadar destekledi ve hatta kutlamalar yapmaya başladı. Jin ailesi tekrar yükselecek ve altı ailenin yanında eşit olarak duracaktı.
-Uğur: Kuro dışında herkes çıksın.
-Üçü: Emredersiniz..
-Kuro: Uğur ?
Herkes çıktıktan sonra Kuro'ya baktım. Elimi yüzüne götürdüm ve onun yanaklarını okşadım. Lanet olası bir ayrılık ve boktan bir durum tekrar beni eşlerimden ayırıyordu. İçten içe güçsüz olmamı ve tarikatlarını basıp onları tehdit edememe gerçeğinden nefret ederken, Kuro ıslanan gözleri ile bana baktı ama hiç bir şey demedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasyUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.