Sınama Kulesi 2

106 19 15
                                    

Rakibim bir ateş semenderiydi. Dev kertenkelenin sırtı lavlarla kaplıydı.  Gerçekten alev mi ? Bu biraz saçma değil mi ? Gerçi düşününce bir çok elemente direncim var, o yüzden pek fark yaratmıyor. Semende bana doğru koşarken kuyruğunu salladı ve alevlerle kaplı kuyruğu zemini parçalayarak süpürürken havaya sıçradım. Mızrağımı tutup  canavarın üstüne indiğim anda sapladım. Direk öldürmeyi hedefliyordum ama mızrağın ucu sırtındaki kabuğu delemedi. Bu sırada sırtından alevler fırşkırmaya başladı. Hemen geri kaçarken elime baktım. Üstünda hafif yanma izleri vardı, şaşkınlıkla canavara bakarken kanun konusunda benden daha iyi olduğunu anladım. Alevlere karşı güçlü olabilirim ama bu alevler canavarın şahsi alevleri, başı boş değiller ayrıca kanunları benden yüksek yani beni yakabilirdi. 

Heyecanlandım, mızrağımı çevirerek bir çok mızrak enerjisi gönderdim. Semender bana doğru koşarken saldırılarım hiç etki etmedi sanki bir tanka su tabancası ile ateş ediyordum. İlizyon adımları ile kaçarken canavar başını salladı ve bana doğru ağzını açarak bir alev topu fırlattı. Mızrağımı savurarak saldırıyı engelledim, alev patlaması etrafımı sararken hafif sıcaklığın etkisini hissettim. Uzun  zaman olmuştu, sanırım Jasmine. Evet, Jasmine, onunla karşılaştığımda alevlerden tehlike hissederdim şimdi bu canavardan da hissediyorum. İşler ilginçleşiyor.

Mızrağımı sallarken bir elim boştaydı, elimle bir kaç hareket yaparken etraftaki su sessizce hareketlenmeye başladı. Bana doğru tekrar koşarken, kafamı ısırmak için ağzını açtı. Yerden büyük bir su duvarı fırladı ve aramızda yükseldi. Canavar su duvarından geçerken dumanlar yükselmeye ve buhar etrafa yayılmaya başladı. Büyük bir sis etrafa yayılıp görüşü engellerken gülümsedim ve geri çekildim. Etrafımda yüzlerce su bıçakları oluştu ve elimi sallamamla canavar doğru fırladı. Canavar anında tepki verdi sırtındaki alevler harlanarak onu bir alev topuna dönüştürdü. Tamamen alevlerle kaplı canavara çarpan sular anında buharlaşıp yok olurken bende çoktan harekete geçmiştim. Mızrağımı dibine kadar girerek sapladım, üst kabuğu güçlüydü ama çene altındaki yumuşak deri ? 

Mızrağım çene altında girip saplanırken canavar hareketlendi ve alevle patladı. Hemen geri çekilirken mızrağım canavarın ağzında kalmıştı. Alttan şişleyen mızrağım ondayken şimdi alev tüküremez yada ısırmazdı ama bende silahsız kalmıştım.

Canavar delirmiş gibi bana saldırırken mesafemi korudum ve sürekli uzaktan saldırdım. Su, Buz veya başka bir element hiç bir işe yaramadı. İlk defa bu kadar sorun yaşamıştım, silah olmadan yumruklarımla savaşabilirdim ama alevler içindeki birine karşı pek tercih etmezdim. Ellerimi dik bir şekilde tuttum ve savurdum, uzay kesilirken canavar kükredi ve kaçmak istedi ama bu sırada ayağının birisi kesik tarafından parçalanmıştı. Uzay gücünün işe yarayacağını anladığımda işler kolaylaştı, bir kaç hamle sonra canavarın parçalanmış cesedi yerde yatarken ışık parçalarına dönüştü ve yok oldu.

-Uğur: Bu canavar aşırı güçlü değil miydi ? Altın alevlerim bile beni korurken zorlandı. Canavar alevlerinin bana zarar verebileceğini düşünmezdim.

-Kule Sesi: Yanlış anladığın bir şey var. Sen altın alevlerin sahibi değilsin, insan olarak kendinizi abartma huyunuz var. Siz sadece gerçek gücün bir kısmını alıp kendiniz yapmaya çalışanlarsınız, bu yüzden gerçek gücü olanlara karşı zayıfsınız.

-Uğur: Ama şimdiye kadar alevler bana bir şey yapamadı.

-Kule Sesi: Basit diğerleri bir kibrit alevine sahipti sen küçük bir parça olsa bile bir meşalenin alevine sahipsin. Kibrit senin alevinde yok olur ama gerçek bir magmaya karşı meşale ne kadar işe yarar ? Gücünü aldığın asıl kişi bir yanardağ. Unutma bundan sonra asıl kaynaktan doğanlarla yani asil sahipleriyle savaşacaksın, ödünç alınan güçler bunlar karşısında zayıftır.

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin