Tarikata Giriş-6

102 18 17
                                    

-Kaos Ejderi: Uğur, iki tane aşkın seviye, 15 tane ünvanlı imparator ve 100 yakın imparator burayı izliyor. Tarikat  büyükleri olmalı.

-Uğur: Hissedebilir misin ?

-Kaos Ejderi: Tabi ki, tüm sahayı izliyorlar. 15 ünvanlının 8 tanesi 9.aşamada ve görünüşe göre  bir kaçı aşkın seviye olmak için hazırlanıyor. Tarikatın gücü fena değil, en azından diğerlerine kıyasla.

-Uğur: Burada aşkın seviyeye geçerler mi ?

-Kaos Ejderi: Tabiki hayır, geçerlerse kanunlar onu 6.halkaya fırlatacak. Bir çok canavarın içine düşme ihtimali yüzünden  büyük ihtimalle yakında bir gezi yapacaklar ve ünvanlılar geçerken diğerleri onları koruyacak.

-Uğur: Neden bunu bana anlattın.

-Kaos Ejderi: Bu bir fırsat, öğrenci götürecek olurlarsa gitmesen bile ustandan ejder kanı bitkisini iste, beden geliştirme için iyi bir tonik.

-Uğur: Ejder kanı bitkisi ?

-Kaos Ejderi: Adından belli değil mi ? Ejder kanının düştüğü yerde çıkan bir  bitki, beden için iyi bir tonik ama burada bulman zor olur, bulsan bile değeri düşük olur sonuçta oradaki bitki ya imparator yada aşkın ejder kanından beslenecek. Buradakiler düşük seviyeli olur.

-Uğur: Tamadır ama önce bir şeyler başarmam gerek ki, karşılığını ödeyebileyim.

-Kaos Ejderi: Tam değerini veremem ama 200-300 imparator puanına eş değer olmalı.

-Uğur: Bu 300.000 puan ediyor biliyorsun değil mi ? Bende kırk bin bile yok.

-Kaos Ejderi: Bu yüzden puan kazanman lazım, bu bitki önemli, özellikle kaos gücün için.

.......

............

Uzakta bir sarayda ;

-Birisi: Bufolayla kafa kafaya çarpıştı, bir aşama düşük olmasına göre, fena değil.

-Diğeri: Sadece aptallıktı, kazanabilirsin ama zor yolu denemek ? Güç israfı, özellikle batı yerleşkesine beş günlük yolun varken.

-Aytun: Ben öyle düşünmüyorum, akıllıca bir şey. Bir güç denemesi ile kabaca durumu analiz etti, önceden 7.aşamayı öldürmeye tam güveni varken şimdi tedbirli olacaktır.

-Birisi: 7. Aşama ? İki güç atlayabilen bir öğrenci ? İzlenebilir.

-Aytun: Benim öğrencim, gözlerini ondan uzat tut.

-Diğer: Ben o kızı ilginç buldum, oda mı öğrencin ?

-Aytun: Benim değil ama sana uymuyor.

-Diğer: Neden ? 

-Aytun : Uzay gücüne sahip, birde Ouroboros kanına. Eminim duymuşsunuzdur, ouroboros kanına sahip bir kişiyi.

-Diğeri: Asura ? Aile üyesi mi ? O adamın kızı olacağını düşünemiyorum bile.

-Aytun: Hayır, öğrencisi. Görünüşe göre boşluk diyarından kan alanların sayısı ikiden üçe çıktı.

-Birisi: O zaman ilk nesil ? Ne kötü, eşi var gibi yoksa iyi bir gelin olurdu.

-Aytun: Evet öğrencimin kader eşi yani elini uzatmayı düşünme.

-Bir Kadın: Aşırı koruyucusun Aytun, seni böyle görmek şaşırtıcı.

-Aytun: Tarikat Hanımı, size bahsettiğim kız bu.

-Tarikat Hanımı: Anlıyorum, biraz izleyelim, tatmin etmezse öğrencim olarak alamam.

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin