Bir İmparatorluğun Yok Oluşu

105 19 3
                                    

Uğur hiç bir şeyden habersiz bir şekilde dördüncü halkaya gelmişti. Gemiden inerken hemen kalabalığa karıştı ve güvertede yanıma gelmek isteyen öğrencilerden kaçtı. Grup bir han bulduktan sonra odaya yerleşirken herkes sessizce odada oturuyordu.

-Ella: Şimdiki hareketimiz nedir genç efendi ? Bu yerde çok fazla büyük usta var, sadece hana gelirken bile yüzden fazla büyük ustanın varlığını hissettim.

-Abigail: Neden korkuyorsun Ella, buranın enerjisi diğer halkalarla kıyaslamaz, bir yüz yıl çalışsak anında üçüncü aşama büyük usta bile olabiliriz.

-Kuro: Ella haklı, burası tehlikeli, başı boş dolanamayız.

-Uğur: Bu doğru bu yüzden bir çevre tanımamız gerek.

-Claire: Loncalar iyi bir tercih, özgürlüğü sınırlamıyor ayrıca burada bir statü gibi görünüyor. Sokakta lonca üniformaları ile gezen çok fazla kişi vardı ve bir çok yerde saygı gördüler.

-Uğur: Haklısın Claire, lonca şu anda iyi bir seçenek. Şimdilik katılabilenler loncalara girecek ve bir pozisyon elde ederek hem kaynak hemde bilgi akışı sağlayacak.

-Abigail: Yüz bin canavar tarikatına girmeyecek miyiz ?

-Uğur: Hayır.

-Kuro: Son günden sonra düşüncelerini anlayamıyorum. Bir sorun mu var ?

-Uğur: Hiç bir tarikat bizi kabul etmeyecek.

-Shiro: Neden hem güç olarak hem de ilahi ruh olarak çoktan seçkin şartlarını karşılıyoruz.

-Uğur: Sorun soyumuz. Altın kargayı hiç biri kabul etmiyor, Kyuubi'ler sadece ilahi rüyaya kabul edilecek ve katılmak istersek her birimiz dağılacağız.

-Ella: Bu çok mantıksız.

-Uğur: Evet, her güç bu konuda tekelleşmiş. 5 halkadaki güçler tarikatlarla anlaşma yapmış ve onlarla gizli yada bilinen bir birliktelik içindeler. Soyundan insanların başkasına katılmasına izin yok ve bu yüzden tarikatlar seçenek değil yoksa zorla ayrılma ihtimalimiz var.

-Shiro: Bu can sıkıcı, şimdi tek seçenek lonca mı ?

-Uğur: Öyle görünüyor, loncalar bağımsız gibi o yüzden katılım sınırlaması yok ve sınavda soy göstermeye de gerek yok. Herkes ilk başta sınavlara girip bir büyük usta ( 3.aşama ) statüsünde rozet alacak. 4.aşama ve 5.aşama rozetlere sahipler çok az bu yüzden 3.aşama rozetle bile saygın bir yere gelirken gizliden gizliye hazırlanabiliriz.

-Ella: Neye hazırlık ?

-Uğur: 100 yıl sonraki büyük sınav.

-Claire: Büyük sınav ?

-Uğur: 5.halkadan gelenlerin dahileri almak için yaptığı bir sınav. Orada tarikata katılacağız.

-Abigail: Tarikatlar anlaşmalı değil miydi ?

-Uğur: 5. halka gücün merkezi yani her grubun gücü bir birine yakın, bu yüzden bir birini gücendirmekten korkmadan her soydan insanı alabilirler. 

-Kuro: Bunda iyimisin ? Diğerlerinin burada olduğunu yeni öğrendik.

-Uğur: Evet, onlarla beşinci halkada görüşeceğiz.

-Kasmier: Kaynak güvenilir mi ?

-Uğur: Evet, savaş tarikatının ana merkezinden elçiler hem Alcine hemde Sigfrido için geliyor. İlahi rüyaya bir temsilci gelme zamanı çok yakın olmalı. Safkan ve tarikattaki durumları yüzünden merkez güçler onları bırakmayacaktır.

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin