Uzak bir yerde büyük bir savaş oluyordu. İnsan bedenleri yerde cansız bir şekilde yatarken otuz kadar kişi birbiri ile savaşıyordu. Bu savaş alanına bakıldığında ilk dikkat çeken şey 10 kadar kişinin gümüş işlemeli bembeyaz elbiseler giyen kadınlar olmasıydı. Geri kalan 20 kişinin formaları ise karışıktı. Yarısı açık mavi desenlere sahipken, diğer gruptakiler gri üzerine sarı desenleri olan formalar giyiyordu. Kadınlar bir kadının etrafında durup silahlarını tutuyordu, silah desek bile neredeyse hepsi bir müzik aletiydi. Kadınlar tereddütte ve umutsuzluğa kapılmışken sadece ortalarındaki kadın dimdik ayakta duruyor ve elinde bir guqin tutuyordu.
Karşısındakiler gülerken önde iki genç adam duruyordu, ortadaki kadına bakarken konuştular.
-Ejder Tarikatı Varisi: Nereye kaçacaksın görelim bakalım Aurora.
-Xiao İmparatorluğu Öğrencisi: İlahi rüyadakiler gerçekten güzel, bize yalan söylemedin. Kardeşlerim bu gece kutlama var.
-Aurora: ( Kaşlarını çatar ve iğrenerek bakar ) Xiao imparatorluğu ile ittifak kurdun. 7 tarikatın anlaşmasına karşı geliyorsun.
-Ejder Tarikatı Varisi: Kimse bilmeyecekse ne önemi var ?
-Xiao İmparatorluğu Öğrencisi: Neden boşa konuşuyorsun kardeşim. Hadi şunları yakalayalım, biraz eğlendikten sonra sıkıcı harabe keşfine devam ederiz.
-Aurora: Hayal kurmaya devam et, kız kardeşlerim sonuna kadar savaşalım !!
Aurora bağırırken umutsuzluğa kapılan kızlar kaçmanın imkansız olduğunu biliyordu. Sımsıkı bir şekilde ellerindeki silahları tutarken, diğerleri güldü ama Aurora hiç umursamadan guqin'i yüzüğüne koydu ve yere otururken bir guzheng çıkartı ve dizlerinin üstüne koydu. Bunun yaptığı anda ejder varisi bir şeyi fark etmiş gibi hemen bağırdı.
-Ejder Tarikatı Varisi: Müzik çalmasına izin vermeyin !!!!
-Xiao İmparatorluğu Öğrencisi: Bir güzelliğin müziği, neden bu kadar korkuyorsun?
Çocuk konuşurken çoktan Aurora'nın şarkısı başlamıştı. Müzik yayılırken bir anda etraf kararmaya başladı. Etraftaki hava değişmeye başlarken uzay yeniden yapılanıyor gibiydi, müziğin ritmi ile alan tamamen değişirken birden kızların olduğu taraf bir salon gibi bembeyaz mermerle kaplanırken diğer tarafta yüzlerce kılıç havada belirdi ve sivri uçları 20 gence doğru yöneldi.
-Xiao İmparatorluğu Öğrencisi: İllüzyon gerçekliği, gerçekten bu aşamaya geldi mi ? Daha bir büyük usta bile değil !!!
-Yazar Notu: Harabeye sadece ilahi ustalar girebildiği için ilahi büyük usta hiç kimse bu harabeye girmedi.
Yüzlerce kılıç ilerlerken hemen kadınlar Auora'nın etrafını sardı. Dördü silahlarını değiştirip kılıçları eline alırken muhafız gibi önde durdu, beş kadın hemen Auroran'nın yanına oturdu ve müziğe katılırken hızla müzik saldırıları yapmaya başladı.
20 genç hemen gelen saldırıyı engellerken Aurora'nın müziği ile alan canlı gibi hareket ediyordu. Bazen yerden kökler fırlıyor ve saldırıyor, bazen havada silahlar, buzlar ve bir çok çeşitli şey oluşuyor ve 20 gence fırlıyordu. Bu sırada bazı kadınlar müzik çalarken titreşim bıçakları, ses saldırıları ve ruhsal saldırı gibi şeyler gönderiyordu. 20 genç hemen ruhlarını çağırdı ve saldırıları engellemeye başladı.
-Xiao İmparatorluğu Öğrencisi: Boş boş durmayın, saldırın !!! İllüzyonu kırmanın tek yolu, kuran kişiyi yok etmek.
Gençler saldırılardan kaçarken hızla ilerledi, dört kadın hemen ileri fırladı ve saldırdı. İki taraf saldırırken sürekli arkadan müzikle destek olunuyordu. Aurora'nın saldırıları en yıkıcı olanıydı, müziği etrafa yayılırken bir anda ritim değişimi ile tüm saldırı tarzı değişiyordu. Bir adam kaçamadan yerden fırlayan kazıklarla ölürken, daha sonra havadan gelen rüzgar bıçakları ile kesiliyordu. İlerleyen gruba karşı dört kadın savaşsa bile tek tek düşmeye başladılar. Dört öncü kadından sadece biri kalmıştı, buna karşı 20 kişiden 6 kişi düşmüştü. Hemen müzik çalanlardan ikisi ayağa fırladı ve kılıçlarını alarak ön hattı doldurdu. Müzik çalanların sayısının azalması ile saldırı yoğunluğu azalmıştı. Aurora savaşı bitirmek için iki varisten birini öldürmesi gerektiğini biliyordu, müzik ritmi tekrar değişti ve bu sefer melankolik bir şarkı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasiUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.