Sınav Başlıyor

104 15 6
                                    

Aytun'u takip ederken biraz gergin hissettim. Sonuçta salondaki herkes göksel general veya göksel imparator olacaktı. Uçmak bu bölgeye yasak olduğu için merkez bölgeye indik. İndiğimde  büyük bir kalabalık toplanmıştı, merkezde büyük bir projeksiyon benzeri küreler onlarca sanal enerji ekranları yansıyordu. Yüzlerce ekran sürekli olarak alanda rasgele kişilere kilitlenecek ve onların ne yaptığını meydanda yansıtacaktı. Katılımcıların aileleri ve tarikatları bu ekranlardan izlerken, merkezin içinde ana salonda tüm katılımcılara kilitli birer ekran olacaktı. Dış ekranlar bazen sansürlenirdi yada bir kişi bir süre boyunca aktif olmazsa diğer kişiyi göstermeye başlardı ama ana salondakiler tamamen kişilerin tüm yaptıklarını göstereceği için oradan izlemek durum hakkında en iyi bilgi alma yoluydu. Bir çok kişi Aytun'un giydiği formayı görünce yoldan çekildi ve bir koridor oluşurken içinden yürümeye başladık.

Sonsuz zevk kapısı bazen hor görülürdü, bazen küçümsenirdi ama kimse bunu dışarıya vurmaya cesaret edemezdi. Sonuçta merkez güçlerden biriydi, aslında bu alayın saçma olan kısmı ise tarikata giremeyen erkeklerin tarikatı kötülemesiydi. Çift yetişim tarikatı olarak bir çok gönül eğlendirme amaçlı katılımcılar tarikata girmek isterdi ama yetersiz bulunup alınmadığında hemen çirkinleşir ve iftiralar atmaya başlardı. Sonsuz zevk kapısının forması tamamen beyazdı, bembeyaz kıyafetin üstünde her kişinin durumunu gösteren bir işleme konulurdu. Benim durumum büyük usta dış tarikat olduğu için  yeşil renkli kuşak ve desenlerle kaplıyken gögüs kısmında bir erik dalı çizilmişti. Erik dalının üzerinde küçük açmamış tomurcuklar işlenmişti, iç tarikatta bu tomurcuklar çiçeklerle yer değiştirirdi.  Doğrudan öğrencilerde yani çekirdek öğrencilerde ise çiçeklerin sayısı artar ve renk değiştirirdi. En açık yeşil ilahi alem, bir açık yeşil ilahi usta alemini, yeşil ilahi büyük ustayı, koyu yeşil göksel generali, zümrüt yeşili imparatoru temsil ederdi. Zümrüt yeşilinin desenli hali ise ünvanlı imparator temsil eder, desenli bir zümrüt yeşili giyen Aytun hemen dikkatleri çekmişti. Arkasından ben ve Lisana ile Ella takip ediyorduk. Ella ve Lisana saf beyaz giyinmişti, takipçilerin bu tarz bir renkli deseni olmazdı.

Bir çok kişi usta alemi iki kişinin sadece takipçi olmasına şaşırken bir kaç kişi benim kim olduğumu anlamaya çalıştı, Aurora ve diğerleri sayesinde resmim bir çok yerde yayınlanmış ve beni aramışlardı.  Doğal olarak bir çok kişi beni tanımış olabilirdi ama sadece bir kaç hikaye duydukları için sadece merak ediyorlardı, artık kimliğimi saklamaktan yoruldum. Bu yüzden yüzümü asla saklamadım ve Jasmina ile buluşmak istiyordum. Bu toplantı sırasında görüşeceğimize eminim.

Merkez salona girdiğimizde hemen görevliler yanımıza geldi ve oturacağımız  yeri gösterirken diğer görevliler masayı donatmaya başladı. Ünvanlı bir İmparator olarak Aytun bu sınavın baş denetmeniydi doğal olarak yeri en merkezde yer alan masaydı. Her grubun masaları farklıydı, her biri doğal olarak diğer grupları süzerken salonda kısa bir göz gezdirdim. Simya sarayı daha katılmamıştı doğal olarak Jasmina'yı göremedim. Savaş tarikatının kıdemlisi masadaydı ve yanında bir kaç kişi oturmuştu. Kıdemli bana bakmadı, üst halkadan gelen biri olarak beni tanımıyordu. Doğal olarak bu benim işime gelirdi. Yanına oturanlara baktığımda onların öğrenci olmadığını anladım, temsilci dönerken tüm adayları zaten yanında götürmüştü, katılan kişiler kota hakkını alamayan ve kendini kanıtlamak isteyen kişilerdi. Aytun salondayken bir çok kıdemli ona baktı ve selam verdi.

-Birisi: Kıdemli siz gelmeden sınava başlamadık, öğrenciler sizi bekliyor.

-Aytun: Gemilere binmeye başlayabilirler. Her birimizin vakti değerli, bu yüzden hızla sınavı bitirelim.

-Diğer Bir Kıdemli: Kıdemli ? Arkanızdaki ki ?

-Aytun: Benim kota hakkımı alan öğrencim.

-Savaş Tarikatı Kıdemlisi: Öğrencin ? Sadece aday değil aynı zamanda öğrenci olarak mı aldın ?

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin