Burada kaldığımızdan beri yaklaşık olarak beş yıl geçti. Bu sürede hanlarda kalmak bizim için rahatsız edici olduğundan bir villa kiralayarak orada kalmaya başladık. Claire, Ella ve bir kaç simyacı daha loncadan 3.aşama simyacı rozeti alarak büyük usta simyacı oldu. Bu dönemde etraf hakkında bilgi toplamaya devam ederek ünümüzü kullanarak loncaya hap sattık ve karşılığında daha fazla bitki alarak simya üzerine yoğunlaştık. Kuro ve onu takip eden iki oluşum ustası beraber oluşum loncasına iş yaparken hızla bir birikim kazanmaya başladık.
Çok büyük bir kazancımız yoktu ama grubumuzu tamamen geliştirmeye yetiyordu. Bu sırada kule evrenden evren enerjisi özümserken kulenin içindeki refah hızla artmış ve ardı ardına insanlar aşama geçiyordu. Toprak verimliliği artarken bitkiler daha hızlı büyümeye başladı ama hala hasat için yeterli olmadığından bitki bahçeleri ve büyüme alanları gözetim altında tutuluyordu.
Kuleye bakarken demirci loncası bu dönemde çok meşguldü, dünya ağacının yapraklarından beslenen ipek böceklerinin ipeği işlenerek imparatorluk için bir savaş forması üretimi yapılıyordu. Bu yüzden demirciler aşırı yoğundu ama kimse bundan rahatsız değildi, ipekten yapılan en kalitesiz forma bile bir ilahi usta zırhıydı, biraz daha kalitelileri büyük usta zırhı olurken kraliçenin ipeği saklanıyordu, bir kaç yıl sonra onu işleyebilecektik ve bu sayede bir göksel general zırhı bile yapabilirdik. Gerçi bunun için ipeğin reçine banyosundan en az iki yüz yıl kalması gerekiyordu ama kimse göksel general olmadığı için bu süreç bizi etkilemedi.
Simyacı loncasından bitki ve hap tarifi alsak bile dikkat çekmemek için sınırlı alım yapıyorduk, bu bile simya loncasında araştırma yapanlar için oldukça iyi bir gelişmeydi. Bir çok kişi dışarı çıkmak istiyordu ama şimdi zamanı olmadığı için sadece muhafızların çıkma izni vardı. Geri kalanlar kendini geliştirirken 5.halkaya çıktığımda iyi bir ortam bulmalı ve kendi dükkanlarımızı açmalıydık.
Seçilen elitler buna hazırlık yapıyordu, kendileri alanda dağılarak farklı dükkanlar açacak ve birlikte olduklarını saklayacaklardı. Ayrı ayrı büyürken en az dikkati çekecek ve zamanı geldiğinde birleşerek bir grup kuracaklardı ama şimdi bunlar sadece planlamada yazıyordu, uygulamaya geçilemedi.
Bizi şaşırtan şey yarı insanların 4.halkada oldukça rahat olmasıydı, yine bir miktar ayrımcılık vardı ama yarı insanların özellikle bu bölgenin, yüz bin canavar tarikatının yakınında olması nedeniyle sayıca fazla olması bu ayrımcılığı kırmıştı fakat bu bizim için pek doğru değildi. Yarı insanlar her yerde yaygın olsa bile bu soylar oldukça zayıftı en azından bizim soylarımıza nazaran zayıftı, bu yüzden bir olay çıkmaması için herkes soylarını saklayarak insan formunda dolaşıyordu.
Bir kaç kere öğrencilerle karşılaştık ama yüzümüzü maske ile sakladığımızdan bizi tanımadılar, şimdilik dikkat çekmemeye özen gösterdim ama aynı zamanda diğerleri hakkında bilgi almaya çalışıyordum. Tek öğrendiğimiz yedi büyük ve bir çok orta kademe tarikatın bir harabe keşfi için komşu bölgedeki imparatorluğa gitmesiydi. Bilgilerimiz bundan daha fazla değildi ama bir kaç yıl sonra dönmüş olacakları için Kayra hakkında daha fazla bilgi bulabilecektim.
Bu düzenlemeler bir yıl daha sürerken villada kılavuzlara çalışıyordum, birden içeri Kasmier girerken kaşlarımı çattım, Kasmier yeteneği nedeniyle bilgi toplama gurubunun başındaydı. Benim odama veya çalışma alanıma girmemeye özen gösterirdi ama şimdi aniden girmesi önemli bir şey öğrendiğinin kanıtıydı.
-Uğur: Bir sorun mu var ?
-Kasmier: Evet, bu çok acil bir konu.
-Uğur: Nedir ?
-Kasmier: Tarikatlar geri dönüyor, gemileri bir bir ortaya çıkmaya başladı.
-Uğur: Beklediğimizden erken değil mi ? Bir sorun mu oldu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasíaUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.