Yolculuk-2

109 17 3
                                    

3 yıl hızla geçmişti, ayda bir yemekhaneye giderken dikkat çeksek bile bu zamanla azalmıştı. Bir kaç kişi bizimle iletişim kurmak istese bile çekindikleri için bizi rahatsız eden birisi olmadı. Bir dış tarikat öğrencisi olarak bizi iç tarikattan olarak fişledikleri belliydi ve bu yüzden gereksiz soruna neden olmak istemediler. Zayıflar bizim gücümüzü tam çözememişti ama kıdemliler fark etmişti. İlk başta bizimle ilgilenseler bile 1.aşama olduğumu fark ettiklerinde yeni terfi alanlar olduğumuzu düşünmüş olmalılar ki ilgileri azaldı. Bu sırada Kasmier'e bilgi toplama görevi vermiştim, herkes odasına çekilirken Kasmier ile güvertede duruyordum. Kasmier arkamda dururken geminin ilerlemesini izliyordum.

-Kasmier: Görünüşe göre 2.halkada bir kötü tarikat temizleme görevi için 7 tarikat ortak bir görev yayınlamış. Katılımcılar sadece dış tarikattan, bu yüzden bizim için sorun yaratmayacaklardır. O grup tahmin ettiğiniz gibi arama grubu gibi görünüyor ama benden güçlüler olduğu için çok fazla yaklaşmadım.

-Uğur: İyi yaptın.

-Kasmier: Ama bir sorun var. Aralarında Zambak denen bir kız var, daha yeni terfi eden bir büyük usta ve onun hakkında bir kaç bilgi aldım.

-Uğur: İlgini ne çekti ?

-Kasmier: Dış tarikattan daha yeni mezun olduğu için bir çok arkadaşı orada ve arada onlarla buluşuyor ama o çok saf.

-Uğur: Bu normal, yeni mezun olduysa eski arkadaşlıklarını hemen atamaz.

-Kasmier: Eski arkadaşı dedikleri diğer gruba mensup gibi, onun saflığını kullanıp bilgi alırken diğer gruba aktarıyorlar. Görünüşe göre ilahi rüya tarikatı iki gruba bölünmüş. Birincisi tarikat ustasını ve kıdemli Aurora'yı kabul eden grup iken bir taraf birinci kıdemliyi ve Aurora'nın bu kadar güçsüzken neden varis olduğunu tartışan ve onu kabul etmeyenlerden oluşan bir grup.

-Uğur: Bu beklenen bir şey, ister Aurora olsun ister diğerleri daha büyük usta olmadan varis oldular. Hoşnutsuzluklar her tarikatta olmalı.

-Kasmier: Bir hamle yapmamalı mıyız ?

-Uğur: Hayır, bu onların sorunu. Bunları biz iste sekte çözemeyiz. Ayrıca yeterli gücümüz yok, unutma büyük usta bile olsak 1.aşamadayız, kıdemliler ise orta aşamada sence rakip olabilir miyiz ?

-Kasmier:...

-Uğur: İlk defa mı aciz hissettin ?

-Kasmier: Biraz, şuana kadar hep en güçlüydük ama şimdi zayıfız.

-Uğur: Biliyorum, dışarısı böyle işte. Her zaman senden güçlüler vardır ama unutma yaşımız çok küçük. Oradaki bir kıdemli en azından 5000 yaşında filandır ama siz ? Ben 1000 kusur yaşındayken daha siz 2000 yaşındasınız. Onların yaşında onları geçmiş oluruz.

-Kasmier: İç tarikata girme şansımız olacak mı ?

-Uğur: Bilmiyorum, bilgimiz yüzeysel. Diğerleri en başta girdi ve genç yaş kategorisinden ilerledi ama biz  bir üst yaş gurubundan ilerleyeceğiz yani işimiz daha zor.

Yazar Notu: 500 altı en genç katılımcı grubu, 500-1000 arası ikinci grup ve 1000-5000 arası üçüncü grup olarak biliniyor. Daha yaşlı olupta belli seviyelere gelemeyenler öğrencilikten alınarak güçlerine göre göreve atanıyor. Yani bir nevi zorunlu görev yapıyorlar, dış saha kıdemlileri çoktan 5000 yaşını geçmiş ama göksel general olamadıkları için dış saha görevlileri oldu. Göksel general olanlar iç saha kıdemlileri olarak görev alır, sistem bir nevi bu şekilde işliyor.

-Kasmier: Anlıyorum.

-Uğur: Diğer iki büyük usta nasıl ?

-Kasmier: Birinin ismi Drew ve diğerinin ismi Steward, yaşlarına göre 4.aşama büyük usta olarak ün kazandılar. Duyduğuma göre Steward, Kıdemli Felix'in mızrak kullanmasına hayran kalmış ve aynı seviyeye gücünü bastırarak ona meydan okumuş.

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin