Tarikata Giriş- 5

88 19 5
                                    

Gemi ilerlerken zaman su gibi geçmişti. Aybala ile yakınlaşmaya başlamıştık. Bir ilişki yaşamadık, buna hala hazır hissetmedim. Bu dönemde Ella ve Lisana çoktan yanımıza gelmişti. Ella muhafız kaptanı olarak yanımda kalmak istedi, doğal olarak Lisana, Aybala'yı takip etmeye başlamıştı. İlk başta bundan çekinse bile iki kadın doğal olarak hızla kaynaştı. Hatta Ella bile sık sık Aybala ile konuşuyordu.

Bu sürede 5.aşamaya geçmiştim, Aybala ise bu dönemde bir çok kristal özümseyerek enerji düzeyini artırmak istedi ama tahminine göre 8.aşamaya geçmesi için bir on yıla ihtiyacı var. Aytun bu dönemde bizi ziyaret etmeyi bırakmıştı, ara sıra konuşsak bile genellikle işiyle ilgileniyordu. Gemi ilerlerken bir güneş sistemine girdik. Yetmişe yakın gezegen etrafta dönerken merkezde devasa bir güneş vardı. Sistemin en uzağındaki gezegenler donmuştu, tamamen buzla kaplı gezegenler, alev alev yanan gezegenler ve ortada dünya gibi yaşanabilecek durumda olan gezegenler. Etrafa bakarken gözlerim büyüdü, hayal etmek başkaydı ama gerçekten bir tarikatın tüm güneş sistemine yayılmasını görmek apayrı bir şeydi. Sistemin etrafındaki uydularda yer alan dev heykelleri görebiliyordum..

-Bir Görevli: Sonsuz zevk kapısı tarikatına geldik, dıştaki gezegenler tamamen buzla kaplıdır, bu yüzden buz tabanlı dövüş ustaları için muazzamlardır ama genellikle kapalı olurlar. Yaşanabilir, yurtların bulunduğu gezegenler hariç diğerleri çok farklı amaçlarla kullanılır. Güneşe yakın olan sıcak gezegenler ve en dıştakiler puanla girilebilen eğitim alanlarıdır. Merkezde bulunan gezegenlerden ikisi bitki bahçesi, biri canavar yetiştirme gezegenleridir, görevliler dışında girişi yasaktır. Bu yerde yetiştirilen bitkiler simyacıları ve öğrencilere puan karşılığı satılabilir isterseniz bir görev alarak orada çalışabilirsiniz ama bunun için şartlar ağırdır.

-Birisi: Uydularda buradan bile görünen devasa heykeller var, neden ?

-Görevli: Basit iki amaçları var. Birincisi onlar birer paratonerdir, gezgenler dönerken bir enerji çukuru oluştururlar, dışarıdan evren enerjisini çekerek içeri hapsederler, bu yüzden tarikat içindeki enerji dışarıdan fazla olur. İkinci amaçları ise korumadır, enerji toplamak dışında her biri birer ünvanlı imparator kadar güçlüdür. Eğer bir olay olursa saldırı yapabilirler ve her saldırıları yıkıcı olur. Bu tarikatı koruyan koruyucu  heykellerdir.

-Uğur: Peki iç kısımdaki dört kule ?

-Görevli: Dikkat etmene sevindim, bir tanesi deneme kulesidir, içinde hayali canavarlar vardır ve katlara tırmandıkça ödül alırsınız, katılmak için her giriş başına 100 puan harcanır. Diğer üç kule sırayla, kütüphane, bitki deposu ve hazine deposudur. Girişleri serbesttir ama istediğinize göre puan ödemeniz gerekir. Öyle görünmese bile hepsi aşkın seviyeli eserdir, doğal olarak kule büyük olsa bile içindeki alan görünenden çok daha büyüktür. Kütüphane, bitki deposu, hazine deposu ve deneme kulesi hepsi puan olduğundan kullanabileceğiniz şeyler, şimdi girmeniz hiç bir işe yaramaz.

-Birisi: Puan ? Tarikatlarımızdaki gibi mi ? Tam olarak nasıl çalışır ?

-Görevli: Basit, giriş töreninden sonra her birinize birer madalyon verilecek. Bu kimliğinizdir, içinde her birinize yirmi puan verilir, her yıl ödeme olarak 100 puan alacaksınız. Yıllık ödeme dışında, deneme kulesi, görevler veya ticaret gibi olaylar size puan kazandırır. Bu yerde para geçerli değildir, puanlar hangi aşamada olursanız olun değerlidir. Bin ruh taşı bir iyileştirme hapı bile alamaz ama bir puan iyileştirme hapı alabilir. Puan almak isterseniz ruh taşı ile şansınızı deneyin ama tavsiye etmem, puanlar çok değerli olduğu için sabit bir oranı olmaz ve ruh taşı-puan takası bir borsaya bağlıdır. En sonra 1350 ruh taşı bir puan ediyordu ama şimdi oranları bilmiyorum.

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin