Eğitim Kampı

105 16 4
                                    


Düşündüğümüzden daha saftık, bunu anlamamız çok kısa sürmüştü. Uzun süre önce bariyerden çıktığımız anda tamamen harabeye dönüşmüş araziyi gördüğümüzde savaşın ne kadar şiddetli olduğunu ama bariyer içinde güvende olduğumuzdan fark etmediğimizi keşfettik. Aytun ve Slvia bizi gerçekten sürükleyerek ormanın bir kenarında duran yere getirdiğinde buranın bir bariyerle kaplı bir yere vardık. Bu vadinin içinde duran bu yapı silsilesi gizli bir konumdaydı, bariyerden dolayı hiç canavar gelmiyordu. İçinde 100 kadar kişi yaşıyordu, neredeyse bir kasaba kadar büyüktü ama son derece lüks yapılmış bir kasaba. 

Etrafa bakarken yaşayanların güçlerini hissetmeye çalıştım, bir çoğu güçlü büyük ustalarken bir kısmının gücünü bile fark edemedim. Büyük ihtimalle onlar göksel generallerdi, bir zirve göksel general ve bir göksel imparatorun emrinde bir çok zayıf göksel general olması normaldi ama tuhaf olan onların ilişkisiydi. İkili birlikte gibi görünüyorlardı ama beraber değillerdi.

Bir kaç yıl hızla geçmişti, Aytun kafama vura vura bana rehberlik ederken ilk başta ona sürekli sövdüm ama ilerleme hızım bir anda artmıştı. Gözlerimi açarken 4.aşama büyük usta oldum, bedenimdeki enerji artarken sürekli köken enerjisini azar azar kullanmaya başladım ve bedenim adaptasyon  geçirirken savaş formuna kısa süreli geçişler yapabilir hale geldim. 10 dakika kadar durmak hiç bir yan etki yapmıyordu, 15 dakika sınırımdı ve her gün artıyordu ama sınırları aşarsam bedenim bunu kaldıramayıp yaralanırken bir süre gücümü kullanamıyordum.

Bu sürede Aytun ve Slvia'nın neden bana hevesle yardım ettiğini merak ediyorum, hiç bir karları yoktu ama çok heveslilerdi. Aytun özellikle Altın karga üyesi olmadığımı fark ettiğinde bana rehberlik etti ama teknikleri öğretmedi, dediğine göre yaparsa sözünü bozmuş olacaktı. Bu yüzden ısrar etmedim zaten tekniklerim vardı, Aytun'a göre elimdeki kılavuz sıcak bir patatesmiş. Altın karga ailesindeki kitap tam olsa bile başka hiç kimsede tam bir kılavuz yokmuş sadece ankalarda altın karga kitabının ilk iki tekniği varmış ve bunu kendilerine uyarlamışlar ama bu süreçten sonra aralarında bir savaş çıkmış ve iki tarafta hala savaştaymış. Eğer kitabın tamamına sahip olduğum ortaya çıkarsa altın kargalar kesinlikle beni avlar.

-Aytun: Uğur, üç dakika sonra kulede ol. Seninle konuşmam gerekiyor. (zihin mesajı )

Çıktığımı fark etmiş olmalı, meditasyondayken beni rahatsız etmemişti ama çıktığım anda çağırdığına göre bir şeyler olmuş olmalı. Hemen buluşma yerine giderken Kuro'da benim gibi kuleye doğru gidiyordu. Ondan yayılan güçten 3.aşamaya geçtiğini fark ettim, savaş gücü ile 4.aşamaları rahatlıkla öldürebilir hatta 5.aşamadakilerle savaşabilirdi.

-Uğur: Daha iyi misin ?

-Kuro: Evet, ikili yetişim kitabı oldukça iyi. Artık rahatsız hissetmiyorum.

-Uğur: Biliyorum, bunun için üz...

-Kuro: Dileme, senin hatan değildi. ( Parmağı ile dudakları kapatır ve sözünü keser )

Başımı salladıktan sonra ikimiz beraber salona girdik, salonda Slvia ve Aytun dururken ciddi ifadeleri vardı, bize baktıktan sonra oturmamız için el hareketi yaptılar ve karşılarına otururken bir süre sessizlik oldu.

-Aytun: 3.aşama ? Fena değil, artık daha iyi misin ?

-Kuro: Evet, kıdemli teşekkür ederim.

-Aytun: sorun değil, sizi bu gün önemli bir konu için çağırdım.

-İkili: Dinliyoruz kıdemli.

-Aytun: Bu sürede size yardım ettim ve hızla güçlendiniz. Potansiyeliniz vardı ve parlamaya başladı.

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin