Sınama Kulesi

86 16 15
                                    

Son dersten sonra bazı insanlar düşünceye dalmıştı, bazıları ise hiç umursamadı. Her olaya her kesin farklı bir yorumu vardır. Benimde yorumum işine yarayan bilgileri al ama geri kalanlara karışma.  Aybala ile yürürken kapının yanında duran adam dikkatimi çekti. Aybala gibi 8.aşama olanlardan biriydi.

-Aybala: Çekil.

-Adam: Bu kadar kaba olmana gerek yok. Sınama kulesine gidiyoruz, katılmak ister misin ? Sınıfın öncüleri olarak bu tarz şeyleri ilk bizim yapmamız gerekir.

-Aybala: ilgilenmiyorum, öncülüğü başkasına verebilirsin.

-Bir Ses: Sende ilgilenmiyor musun ? Kukla savaşında oldukça ilgiliydin.

Sesin geldiği yere bakarken yanıma gelen İblis kadını gördüm. 

Yazar Notu: Karışıklık oluyor, bu yüzden şeytan ve iblisi bundan sonra ayırmayara karar verdim. Şeytani canavar-şeytani tarikat vb. kötü temsili olacak ama iblis türü bir insansı tür olarak kalacak. Daha öncede yazmıştım, hatırlatma notu.

-Uğur: Sen ?

-İblis Kadın: Çok geç bir tanışma oldu ama sınıftakilerin çoğu diğerlerinin isimlerini bilmiyor. Ben iblis ırkından Subbucus'um. Adım Asteria.

-Uğur: Uğur Kayra

-İblis Kadın: Kayra ? İlginç, öyle bir aile hiç duymadım. Korkmuşa benzemiyorsun, iblis ırkıyla tanışanlar genellikle korkar.

-Uğur: Neden ?

-Asteria: Neden ?  Subbucus ne olduğunu biliyorsun değil mi ?

-Uğur: Kibar bir tabirle rüya yiyen ?

-Asteria: Kibar tabir ? Hahhaha, komik ama doğru sadece rüya güzel olursa o zaman onunla besleniriz. 

-Uğur: Hayaletlerden korkar mısın ? Hayalet diyarının askerleri ?

-Asteria: Pek değil, sık sık görüyorum. Hatta ailemden bir çok kişinin hayalet diyardan astı vardır.

-Uğur: Hayaletlerde korkunçtur neden korkmuyorsun ?

-Asteria: Öldürebileceğim bir şeyden neden korkayım ?

-Uğur: Cevabını aldın.

-Adam: Hahahah, Asteria ilk kez seni bu kadar zorlanmış görüyorum. Ben Leornia, İstar ailesindenim.

-Aybala: İstar'ın ataları tanrıydı diye biliyorum. Bu yerde kalan çocukları mısınız ?

-Leornia: Evet, peki sen ? İsmini hiç duymadım. Kendini tanıtman gerekmez mi ? Bir çok kişi seni merak ediyor.

-Aybala: Aybala Kayra, Uğur'un kader yoldaşı ve eşiyim.

-Asteria: Oh ? Hedefin kapılmış gibi Leornia.

-Leornia: Kadın peşinde koşabilirim ama eşin peşinden koşmam. Aynısı senin içinde geçerli.

-Asteria: İlişki ? Ben pek ilişkilik biri değilim ama kaçamak yapmak isterse kapım açık. Oda numaramı ister misin ?

-Uğur: Kuruyarak ölmek için gencim ayrıca oda numarını söylersen büyük ihtimalle ziyaretçin ben olmam.

Yan tarafa bakarken Asteria'nın bakışları Aybala'ya kaydı ve iç çekti. Ne olursa olsun uzun süre beraber sınıfta kalacağız ve gereksiz düşman yapmaya gerek yok. En azından böyle düşünüp geri çekilmesini istiyorum, bu kadın tehlikeli.

-Asteria: Neyse, kuleye girmek ister misiniz ? Giren kişinin aşamasına göre ayarlanır bu yüzden hangi aşamada girdiğinin önemi yok ama sınıfın öncüleri olarak görüldüğümüz için biz girmeden diğerleri girmeyecek. Bir tür yazısız kural gibidir.

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin