İkili sahnedeyken Opheli, Ares, Kron ve Aytun'nun dikkatleri üzerindeydi. Diğer kişilerin çoğu dikkat bile etmedi, konuşmayı az çok duysalar bile bu seviyedeki insanlar kibirliydi doğal olarak Luna'yı ve Ella'yı ciddiye almadılar. Sonuçta ikiside sadece yardımcı rolündeydi, gerçek birer öğrenci değillerdi ve bu onların küçümsenmesine neden oldu.
Luna kıcını çekerken Ella asasını çıkardı, ortam gerginliği artıyordu. Ella nedensizce dikkatli davranıyordu ve bu iyi bir tercihti, aslanlar bile avlanırken tüm gücünü kullanıyorsa savaşırken tüm gücünü kullanmak söylenmemesi gereken bir kuraldı yoksa pişmanlık geç olabilirdi.
Luna bir anda ileri fırladı ve kılıcını savurdu, hızla saldırırken Ella asasını savurdu ve saldırıyı engelledi. Luna hemen eğildi ve kılıçını tekrar savurdu, Ella hız ve refkleks olarak bir tık üstünde doğal olarak kaçındı. Luna hemen kılıcını savurdu ve ardışık bir kılıç enerjisi fırlattı. Ella'nın iki asa savurması ile kılıç darbeleri kırılırken savaşın ısınma turu bitmişti. Ella asasını yere vurduğunda yerden onlarca ışık zinciri fırladı ve Luna'ya doğru ilerledi. Luna kılıcını tutarken gözlerini kapattı ve kılıcını savurdu. Büyük bir güçle fırlayan kılıç enerjisi zincirleri bir bir keserek ilerlerken Ella'nın asası ile karşılandı ve dağıldı.
-Ophelia: Kılıçla bütün ? Sadece buysa ilgimi kaybettim.
Bu sırada Luna sanki konuşmaya karşılık veriyor gibi kılıcını ters tuttu ve yere sapladı. Büyük bir enerji yayılırken Ophelia'nın kaşları kalmıştı. Kılıç alanı, gerçekten bu alana ulaştı. Bu küçük bir başarı değildi ama çok muazzamda değildi.
-Aytun: Kılıç alanı, büyük ustaların alanı diyebiliriz, 9.aşamada buna ulaşması iyi ama ne kadar ustalaştı ?
Kılıç alanı oluşurken yüz metre çapında bir alanda enerjiden kılıçlar oluşmaya başlamıştı. Luna hızla ilerlerken elindeki kılıcı savurdu, büyük bir rüzgar sesi ile kılıç ilerlerken Ella ciddileşti ve asasını ışık ile kaplayarak saldırıyı engelledi. Işık enerjisi kırılırken kılıç ve asanın çarpışması alanda büyük bir şok dalgası yarattı. Etraftaki yüzlerce kılıç bir anda havalanıp Ella'nın üstüne fırlarken Ella hemen geriye kaçtı ve asasını savurdu. Büyük bir ışık çanı oluşurken yüzlerce enerji kılıcı alana çarpmaya başladı. Çanın titreme sesi uzaktan bile duyulabiliyordu, yağmurun bir saç çatıya vurma sesine benzer ses sürekli yankılanırken çan sanki bir kirpiye dönüşmüş gibiydi. Çan yok olurken enerji kılıçlarıda bir bir yok oldu ve iki rakip bir birine baktı.
-Ella: Genç efendi neden beni rakibin yaptı anlıyorum. Durma karşılıyabilirim.
-Luna: Nasıl istersen.
Birden kılıç alanı büyümeye başladı, hızla ilerlerken bir kaç kişinin ilgisi Luna'ya kaymıştı. En sonunda bir Alexsa biraz şaşırdı.
-Alexsa: Kılıç alanı mükemmel ustalık ?
-Ophelia: Bu ilginç işte, büyük usta zirvesindekilerin ustalığını bu aşamada göstermesi. Fena değil.
Yüzlerce olan kılıç sayısı bir anda on binlere çıkmıştı, alan sayısız kılıçla kaplıyken Ella hemen asasını yere vurdu ve saplanan asa önünde dururken ellerini kenetledi ve dua eder gibi bir ilahi söyledi. Işıktan büyük bir stun etrafını sarmaya başlarken çoktan kılıçlar bir bir yükselmişti. On binlerce kılıç gök yüzünü doldurduktan sonra bir yağmur gibi ışıktan alana yağmaya başladı, her kılıç zirve 9.aşama usta gücünü yayıyordu, sıradan bir 1.aşama büyük usta bu saldırıdan ölürdü. Asıl şaşırtıcı olan Luna'nın bu gücü ortaya çıkarmasıydı, enerji kapasitesi çok yüksek olmalı yoksa kılıçları oluşturamazdı. Kılıç alanlarının en büyük zayıflığı fazla güç tüketimiydi yoksa başka bir zayıflığı yoktu. Her yönden gelen kılıç saldırıları bir rakibe karşı zor bir saldırıydı ve savunulması çok güçtü ama Ella için, bu yapılabilir bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasiUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.