Kapının önündeki Margeret'en listeyi aldıktan sonra kaba bir liste verdim. Ticaret her yerde ticaretti, karlı olduğu sürece iki taraf yabancı olsa bile devam ederdi ama güvenilirlik önemliydi. Onları test etmek için bir şeyler ayarlamam gerekiyor, yoksa ileride beni yarı yolda bırakabilirler yada beni bastırmaya çalışabilirler, bu en kötü senaryonun yolunu açar, direk düşmana dönüşebiliriz. Tarikata yeni girmişken bir tüccarla düşman olmak iyi bir fikir olmazdı. Sıradan birini öldürebilirsin ama bir tüccar hep arka planda durur ve para ile asker gönderdi. Bunu korkakça bulanlar olabilir ama uğraşması en zor insanlar bu tipte arkadan işleri yönetenlerdi.
Margeret gittikten sonra odamda dinlenmeye başladım. Yolculuk uzundu, şimdilik bir şey yapmama gerek yoktu. Meditasyon yaparak enerji biriktirdim ve daha sonra savaşacak alan olmadığı için teknikleri okuyarak pekiştirdim.
...
.....
Uzun bir zaman geçmişti, bir süre önce enerjinin artması ile kapıdan geçtiğimizi ve 5.halkaya girdiğimizi fark ettim. Geminin bildirimine göre hala daha 3 yıllık mesafe vardı. Bu yüzden olabildiğinde enerji özümsemeye başladım. Bir gün fark yaratmazdı ama 3 yıl büyük bir süreydi. Özellikle buranın enerjisinin daha bol olduğunu düşünürsek. 10 yıl benim için ilaç gibiydi, bir çok kanunda ilerlemeye başladım ve çekirdekleri özümsedikçe bedenimdeki enerji miktarı dolmaya başladı. Bu gidişle bir yıl kadar sonra tarikata girmeden 5.aşamaya ulaşabilirdim. Ara sıra dışarı çıkarak yemek salonunda insanlarla konuşmak istedim ama hala herkes kendi halinde takılıyordu.
Bir çok eski gruplar beraber olabilirdi ama yeni gelenler o kadar fazla kaynaşmamıştı. Bunun en büyük nedeni rakip güçlerden gelmiş olması olabilirdi ama bir yandan da onlar benden çekiniyordu. 4.aşama olarak buradaki en yüksek aşamadaki öğrenciydim. Bir çok kişi bundan çekinse de bence çok gereksizdi. Tarikata girmeden arkadaşlık kurmak gerekirdi. Bir kaç kişi istisna olarak bana yaklaşmaya çalıştı ama sadece onları taşımamı istiyorlardı.
Çift yetişim tarikatı olabilirdi ama gereksiz ilişki kurmak istemedim ve bu kendini beğenen süslü kadınlar benim ilgimi çekmiyordu. Bir kaç kadını reddettikten sonra diğerleri benden tamamen uzaklaştı. Ara sıra Baysan ve Margeret'le oturuyordum. Baysan ilerleyerek 2.aşamaya geçmişti, onu tebrik ederken gülümsedi. 4.Halkada bizim yaşımızda 2.aşama olmak iyi olabilir ama bu yerde normal olduğunu söylerken sustum. Margeret benden oldukça uzak duruyordu,
-Baysan: Tarikatta duruma uyum sağlamalısın, aşırı hızlı büyüyen ağaç fırtınada kırılır.
-Uğur: Geri kalanlar gölgelerde gömülür.
-Baysan: Bazen hazır oluncaya kadar beklemek iyide olabilir. Bir kirli elmasın değeri bir kuyumcun elinde ortaya çıkar.
-Uğur: Kuyumcunun vakti yok, her taşı tek tek temizleyerek bir elmas bulmayı ummaz.
-Baysan: İnatçısın değil mi ?
-Uğur: Hayır, hayat felsefeni anlamıyorum, öne çıkmadan nasıl destek toplamayı düşünüyorsun ? Kırılmayı göze almalısın, seni öldürmeyen güçlendirir ama körelirsen tekrar keskinleşmen zor olur.
-Baysan: Cesur olmamı mı söylüyorsun ?
-Uğur: Bir nevi.
-Baysan: Hakkımda hiç bir şey bilmiyorsun ?
-Uğur: Basit bir tüccar ailesi rekabeti için hazırlanan bir kişi, özel bir şeyin yok seninle aynı hikayeye sahip yüzlercesi var ama asıl sorun kaç tanesi başarılı oldu ? Beklediğin şey körelmene değecek mi ? Asıl sorun bu olmalı ?
-Margeret: Usta hakkında hiç bir şey bilmiyorsun !!
-Uğur: Ailende göksel general varsa imparatorluğu hedefle, imparator varsa aşkınlığı hedefle. Aşkın varsa ulaşılmamış alemleri hedefle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasíaUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.