Yolculuk

97 14 9
                                    

Uzay gemisi ilerlerken herkes sessizdi. Uğur köşede otururken düşüncelere dalmıştı. Kuro'nun Sigfrido hakkında bildiklerini duyduktan sonra gezegenden ayrılmaya ve Savaş tarikatına doğru yol almaya karar verdi. İkiliden, geçilecek uzay kapılarının kordinatlarını aldıktan sonra  ikiliye veda ederek ayrıldılar. İkili görev için gezegende kalırken Uğur'un farklı düşünceleri vardı.

-Abigail: Şimdi planlar nedir ?

-Kuro: Büyük ihtimalle 7 büyük tarikattan birine gireceğiz ama bu kesinlikle Savaş tanrısı veya Boşluk tarikatı olmayacak.

-Claire: Bu mantıklı olan değil miydi ? Neden onlara katılmıyoruz ?

-Kuro: Erkek gururu, kesinlikle onların arkasında durarak kaynak dilenecek birisi değil. Özellikle bizim gibi takipçileri varken. Bu yüzden hazırlıklı olun, 7 büyük tarikat sınavlarına katılacağız.

-Abigail: Tarikatta bir çok büyük usta öğrenci olacak değil mi ? Öğrendiklerimize göre iç öğrenciler ve dış tarikat büyükleri büyük usta seviyesinde olmalı.

-Kuro: Evet, öğrendiğimize göre ilahi ustalar dış tarikat öğrencileri; ilahi büyük ustalar iç tarikat öğrencisi iken ilahi büyük usta üst kademeleri çekirdek öğrenciler olacak ama yaşlara göre kategoriler değişiyor. Aurora  genç yaşta potansiyeli yüzünden varis oldu.

Yazar Notu: Varis olmak için ilk başta çekirdek öğrenci olmak gerekli. Yaşa göre sıralama var ama şuanda onları ilgilendiren kendi güçlerine göre baz alıyorlar.

-Abilgail: Çok iyi, büyük usta olduktan sonra sonunda yeni rakiplerimiz olacak, bu yerdeki insanlar çok zayıf.

-Kuro: Şimdilik eğitime vakit ayırın. 3.halkaya varmamız bir kaç yıl sürecek. 3. Halkada bir ortak gemiye binmemiz gerekiyor. O zamana kadar gruptaki herkes bir büyük usta olmalı.

-Ella: Anlıyorum, şimdi Uğur dışında sadece üç kişi büyük usta. Bu süreçte herkesin geçmesi güvenlik için önemli.

-Kuro: Sadece güvenlik için değil, sınavlara sizde girecek ve kaynaklarınızı kendiniz kazanacaksınız. Dış tarikat öğrencileri kendilerine zor bakıyor, bu yüzden hedefiniz en azından bir iç öğrenci olmak ve bir süre sonra çekirdek öğrenci olmak. Ayrıca Claire ve Ella simya yaparak grubun hap ihtiyacını karşılayacak. Uğur bu süreçte bize vakit ayırmamalı. Zaten ikisi büyük usta oldukları için bu vakitte kaybedecek bir şeyleri yok.

-Abigail: O zaman benim boş zamanım var değil mi ? Geri kalan büyük usta benim. ( Gülerek söyler )

-Kuro: ( Gözlerini devirerek ) kılavuzlar ? Alem atladın ama kılavuzlara çalışmadın. Bunu telafi et.

Grup kendi içinde konuşurken Uğur elinde duran üç mühüre bakıyordu. Sırayla Aybala'nın varis madalyonu, Aurora'nın varis madalyonu ve Felix'in varis madalyonu vardı. Bu madalyonlar asılları değildi ama varisin vekili olduğu anlamına gelirdi. Bu madalyona sahip kişinin emri varisin emri sayılırdı. Uğur iç çekerken bunu neden verdiklerini biliyordu, zor bir durumda bu hayat kurtaracaktı ama Kuro'nun dediği gibi erkek gururu bunu kullanmak istemiyordu. 

-Uğur: Şimdilik yolculuk uzun sürecek, düşünmek için vaktim bol. 

Madalyonları yüzüğüne koyarken gemi sessizce ilerlemeye devam etti. Yıllar geçerken sonunda ikinci halkaya ve orada üçüncü halkaya varmışlardı. Üçüncü halkada bir yolcu gemisi bulmaları gerekiyordu. Üçüncü halka büyük ustaların yaşadığı yerdi, şimdiye kadar hepsi büyük usta olsa bile birinci aşamadaydılar. İlk iki halkadaki uzay kapılarının çevresinde bulunan haydutları rahatlıkla hallettiler ama buradakileri halledemezlerdi. 

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin