Uzayda usulca ilerleyen bir filo vardı, onlarca uzay gemisi yol alırken yedi dev gemi içlerinden rahatlıkla seçilebiliyordu. Küçük gemiler itina ile bu büyük yedi gemiye yaklaşmıyor ve etrafında sessizce ilerliyordu. Bir tane gemi tamamen basit görünüşlü bir ahşap gemiydi. Yedi gemi arasında belki en sıradan görünen gemi oydu ama kimse o gemiyi küçümsemiyordu. Bu basit ahşap gemi son derece dayanıklı ve değerli bir ahşaptan yapılmıştı. Basit gemi tasarımına nazaran iç dekoru oldukça zengin ve güzeldi ama bu çok fazla değildi, kararında bir dekordu ve insanları sıkmıyordu.
Diğer gemilerde oturan öğrenciler ara sıra o gemiye bakıyor ve iç çekiyordu. Bir çok dövüş ustası için o gemi cennetten geliyor gibiydi, bunun en büyük nedeniyse geminin tamamen kızlardan oluşan bir tarikata ait olmasıydı. İlahi Rüya Tarikatı, 7 büyük tarikat arasında en alçak gönüllü olan tarikat ama aynı zamanda gücü sorgulanamayan tarikatlardan biriydi. Geminin üstünde yüz öğrenci ve bir çok kıdemli dururken her biri kendi liginde muazzam güzellik olan kadınlara bakmaktan kendini alamayan öğrencileri gören bir kıdemli iç çekti ve sessizce öğrencilerinin yanına giderek elini omzuna attı.
-Kıdemli: Çok fazla bakmayın, onları kızdırmayı göze alamayız. Bizim gibi küçük bir tarikattan rahatsız olurlarsa nasıl öldüğümüzü bile fark etmeyiz.
-Bir Öğrenci: Oradaki öğrenci çok güzel, acaba harabede tanışabilir miyiz ?
Diğer öğrenciler aynı şeyi düşünüyormuş gibi tepki verirken, kıdemli iç çekti. Kabul etmeliydi, oda gençken ilahi rüyadaki öğrencilerden çok etkilenmişti ama sonuç ortadaydı. ilahi rüya lig olarak onlardan çok farklı bir konumdaydı. İç çekerken sadece son bir kere daha uyardı ve geri geçilerek meditasyona başladı.
Bu sırada İlahi Rüya gemisinde bir kıdemli bunu fark etti ve homurdandı. Ayağa kalkmak üzerken yanına genç bir kadın geldi ve sessizce konuştu.
-Kadın: Kıdemli, gençleri çok önemsemeyin. Sadece gençler.
-Kıdemli: Çok fazla merhametlisin, eninde sonunda bunu bahane edip yanına üşüşeceklerdir.
-Kadın: Pek sanmıyorum, kaç tanesi turnuvayı geçip harabe gezisine katılabilir ki ?
-Kıdemli: Bir yandan da haklısın. Kamarandan çıkmışsın, sıkıldın mı ?
-Kadın: Biraz, sürekli beklemek oldukça sıkıcı. Ayrıca eğitimde yapamıyoruz.
-Kıdemli: Hahaha, kendini çok zorlamana gerek yok. Yer hakkını kesinlikle kazanacaksın ama unutmaman gereken bir şey var Aurora, bunları imparatorluk gençleri ile kıyaslama hatasına düşme. Biz bile onların bölgesine giderken güvenlikten endişe duyup toplu halde gidiyoruz.
-Aurora: Biliyorum 2.kıdemli ama gerçekten fark çok fazla mı ?
-Kıdemli: Aurora, harabe için yapılacak turnuvada kaç yerimiz var ?
-Aurora: 7 Büyük tarikat için 100 katılımcı hakkı var.
-Kıdemli: İmparatorlukların ikisi içinde 500 kişilik yer var. Turnuvada katılımcıların yarısı elenecek peki sence en fazla kimler elenir ?
-Aurora: Bu basit, küçük tarikattan gelenler elenecektir.
-Kıdemli: Doğru ama tamamı değil. 7 büyük tarikatın öğrencileri bile elenecek. Yaklaşık olarak 7 büyük tarikatın geçme oranı yüzde altmış, küçük tarikatların yüzde yirmi. Peki sence imparatorluğun ?
-Aurora: Tahminime göre yüzde yetmiş ?
-Kıdemli: Yüzde 80, bu çok büyük bir fark ve bundan anlamalısın. Hiç biri zayıf değil, sonuçta imparatorluk denmesinin bir nedeni var. Her birinde bir göksel imparator bulunuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasyUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.