Jasmina'nın gittiği gemiye bakarken iç çektim. Sınavlar bittikten sonra kimse kalmamıştı. Herkes hemen ayrılırken en son üç kişi geride kalmıştı. Birisi Aytun, diğeri Ophelia ve sonuncu Ares'ti. Ares ne kadar bana karşı ön yargılı olsa bile Jasmina'ya çok değer veriyordu. İlk başta bunu tuhaf buldum ama Jasmina'nın büyük usta aleminde yapılması en zor haplardan dördünü yaptığını duyduğumda olayı anladım. Vermilion kanı, genç yaşına rağmen simya bilgisi ve tutkusu bu olaylarla birleşince Ares onu hemen öğrenci olarak kapmıştı. Sonuçta Simya sarayında, güçten ziyade simya daha ön plandaydı ve kan hattı ile beraber geleceği çok parlaktı.
-Aytun: artık ayrılma vakti geldi.
-Ophelia: O veletin soyunu biliyor muydun ? (Zihin mesajı )
-Uğur: Siyah zırhlı gergedan soyu, tahmini olarak yüzde on oranlarında kan hattı var. ( Zihin mesajı )
-Ophelia: Gerçekten biliyordun, diğerleri kanabilir ama seni izledim. O gençlerin çoğu senin yanındaydı ama hepsi sınava girdikten sonra hiç tanımıyor gibi davrandın. (Zihin mesajı )
-Uğur: Çünkü kendi yollarını çizmek için hakları var. (Zihin mesajı )
-Ophelia: Tek düşüncen bu mu ? Casus olarak suçlanma ihtimallerini düşündün mü ? Tek fark eden ben değilimdir. (Zihin mesajı )
-Uğur: İhanet ? Onlar dediğim gibi kendi yolunda ilerliyor. Kader isterse tekrar görüşeceğiz ama o zamana kadar onları engellemeye niyetim yok. Carlos'u az çok tanıdıysan kişiliğini anlaşmışsındır. (Zihin mesajı )
-Ophelia: Vefalı ama vefali insanlar kolay kullanılır. Uğur gözlerim sende olacak, geçmişini inceledim hiç bir bilgi yok. Yanlış bir hareketinde Aytun bile seni kurtaramaz. (Zihin mesajı )
-Uğur: Ona iyi bak, iyi bir insan. Aynı yerden gelebiliriz ama durumumuz çok farklı, güçlü olmasını isterim sonuçta ikimizin de hedefi ailemizi korumak. (Zihin mesajı )
-Opheli: Benim sorunum değil, ben ağır kılıç kullanmam. Ustası hatta salonu bile farklı olacak. (Zihin mesajı )
-Uğur: Anlıyorum, görüşmek üzere kıdemli. (Zihin mesajı )
-Ophelia: Hades' le ilişkin nedir ? (Zihin mesajı )
-Uğur: Ne ? (Zihin mesajı )
-Ophelia: Ölen aşkın Hades ile ilişkin nedir ? Öldü ama geçmişte onunla bir kere tanışmıştım. İlişkiniz nedir ? (Zihin mesajı )
-Uğur: Hades, nostarjik bir isim. Geldiğim yerdeki güçlü savaşçılardan biriydi. Çok uzun zaman önce yükseldi, kendim tanışmadım ama neden sordun ? (Zihin mesajı )
-Ophelia: Hizmet ettiği kişinin Kayra olduğunu söylemişti. Merkez güçleri küçümseme, kayıtlarımız on binlerce yıl öncesini bile tutar. Kayra ismi tarihte beş altı kere çıktı. (Zihin mesajı )
-Uğur: Aynı soy adına sahip çok fazla kişi olabilir, neden ilişkilendirdin ? (Zihin mesajı )
-Ophelia: İç güdü. (Zihin mesajı )
-Aytun: Ayrılıyoruz herkes gemiye !!!!! (Zihin mesajı )
-Uğur: Hades, poseidon ve zeus uzun zaman önce öğrencilerdi. Kayrada eğitim gördüler ama kendi yollarını çizmek için ayrıldılar. Tek diyebileceğim bu, ben bile şuanda ne durumdalar bilemem. ( Zihin mesajı )
-Ophelia: Uğur !!! (Zihin mesajı )
Gemiye binerken Ophelia gelmek istedi ama biraz teredütten sonra vazgeçti ve gemisine bindi. Öğrenciler bildikten sonra gemiler yükselirken iki gemi zıt yönde hareket etmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasyUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.