Büyük bir arenada binlerce kişi toplanmıştı. Dev sahnede sayısız izleyici beklerken her birinin üzerinde beyaz üzerine kırmızılı işlemeleri olan birer kıyafet vardı. Herkes sahneye bakarken ve sayısız genç tezahürat ederken, iki kişi sahneye yürümeye başladı.
-Bir Yaşlı: Genç yaşına rağmen buraya kadar geldi. Simya kulesine geleli sadece bir kaç yıl ama büyümesi çok hızlı. Gerçekten bu genci alt halkalardan mı buldunuz ?
-Diğer Bir Yaşlı: Hahaha, şuana kadar öğrettiğim en yetenekli öğrenci. Bir kaç yılda sayısız tarifi öğrendi. Büyük usta simyacı olamaması ne yazık ama geçtiği anda bunu yapacaktır. Sadece bir kaç yıl ve geçen en genç öğrencilerimizden birisi olacak.
-Diğer Bir Yaşlı: Gençler gerçekten bizi geçiyor, çok genç ama çoktan 8.aşama usta alemine geldi.
-Sert Suratlı Bir Yaşlı: Çok fazla övdünüz ama sadece bir kız. Simya kulemizde sayısız dahi var, saray hakkını kazanmak istiyorsa yeteneğini kanıtlamalı yoksa ne fark eder.
-Diğer Bir Yaşlı: Sadece kızgınsın, seni öğretmen olarak seçmediği için öfkeni bu kadar dışa vurma.
-Yaşlı: Yine de neden bu savaşa katıldı ? Savaşlara ilgisi yoktu. İlk kez maçını izleyeceğim.
-Başka Bir Yaşlı: Hala yok ama başka çaresi kalmadı.
-Yaşlı: Çaresi mi kalmadı ?
-Başka Bir Yaşlı: Şu velet sürekli öğrencimi rahatsız ediyor. Suratına yumruk atmak üzereydim ama en sonunda kocasına hakaret etti ve durum bu hale geldi. Öğrencimin ters noktası kocası gibi duruyor.
-Yaşlı: Kocası ? Daha önce duymuştum ama sadece erkek öğrencilerden uzak durmak için bir bahane değil miydi ?
-Başka Bir Yaşlı: Hayır, gerçek.
-Yaşlı: Bu can sıkıcı olacak, kim olduğu önemli değil ama alt halkadan geldiğine göre eşi de oradan olmalı. Simya sarayı güçsüz biriyle evliliğe izin vermez. Zorla bozacaklardır, özellikle kan hattını fark ettiklerinde.
-Başka Bir Yaşlı: Hmmh, benim öğrencim istediğini yapar. Kimseye karışma hakkı düşmez !!!
-Yaşlı: 4.Yaşlı, ne olursa olsun biz bir alt koluz. Saraya çıktığı anda söz hakkımız kalmayacak.
-Başka Bir Yaşlı: O zaman saraya gitmez, daha ona öğreteceğim tonlarca şey var.
-Yaşlı: Ah, keşke bu kadar kolay olsaydı ama oradaki adam bunu kabul etmeyecektir.
Yaşlılar uzaktaki bir adama bakarken iç çekti, seyirci arasında sıradan bir insan gibi otursa bile yaşlılar onun kimliğini biliyordu. Simya sarayına öğrenci seçmek için gelen ve sıradan maçları izleyen bir görevli, yaşlıların bile onun üzerinde söz hakkı yoktu , aslında maçları izlemesi onlar için en büyük onurdu ama istemsizce herkes bir yandan üzüldü.
Bu maçları izleyen bir görevli olduğunu kimse bilmiyordu, herkes bir kaç yıl sonra yapılacak turnuvada geleceğini düşünüyordu ama kim 10 yıl önceden gelip tüm maçları sessizce izleyeceğini düşünürdü ki ? Şimdiden 10 kişilik kotanın 4 yeri dolmuştu, 10 yıl sonraki turnuva olsa bile sadece kalan boş yerler için olacaktı, yaşlılar nedense kadının kesinlikle yerlerden birini kazanacağına emindi, sonuçta sadece bir kaç yılda bu kadar hızlı büyüdüyse o zaman sarayda korkunç bir hızla büyüyecek ve bir dahi olacaktı.
.........................
..........................
-------------Seyirci İçindeki Simya Sarayından Bir Göksel İmparator -----------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasyUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.