-Aybala: Uyandınız mı ?
-Kuro: Kıdemli neler olduğunu anlatabilir misin ?
Kuro sessizce karşısındaki kadına baktı, önceden onu tam olarak görememişti ama şimdi gördüğünde şaşkınlığı artmıştı. Güçlü birisi olarak yaşlı birinin onları karşılamasını bekliyordu ama karşısındaki kişi çok genç görünen bir kadındı. İstemsizce ona bakarken yutkundu, uzun siyah saçları, siyah gözleri ve kusursuz fiziği ile çok güzel bir kadın olduğunu anladığında kendisine baktı. Güzel olabilirdi ama karşısındaki kadına karşı göğüs bölgesinde kaybettiğini fark etti. Ondan tehlike hissedebileceğini düşünüyordu ama ondan gelen tek his, bir aile üyesi ile buluşma hissiydi. Dikkatle hislerine odaklanırken ondan gelen aile mührünü hissetti, Uğur bundan bahsetmişti, ilk defa Uğur dışında birinden aile mührü hissini alıyordu.
-Aybala: Onayladın mı ?
-Kuro: Kıdemli siz ? Yani isminizi öğrenemedim.
-Aybalal: İyi bu durumda bile bilgi almaya çalışmak zekice. Adım Aybala, beni tanıyormusun ?
-Kuro: Aybala !!! Uğur'un aradığı ve uzay yırtığına düşünce kaybolduğu söylenen kişi mi !!!
-Aybala: Uzay yırtığı değildi, bir boyutsal karadelikti, sanırım ne olduğunu az çok anladın.
-Kuro: Anlıyorum, kıdemli bunca zamandır bize gözkulak olduğunuz için Uğur çok teşekkür ediyor.
-Aybala: Gerek yok, ona borçlu olan bendim. Ayrıca aileden biri olarak bu tarz şeylere gerek yok. Sizi uyuttum çünkü şuanda 5.halkadayız, bir daha uzay kırılmasını yaşasanız sizin için zor olurdu.
-Aybala: Anlıyo...ne !! 5.halka mı ? Nasıl geldik !!!
-Aybala: Şaşırma, şimdi gemi Aurora'nın olduğu yere ilerliyor. Bir kaç gün sonra buluşacağız ama planı yenilememiz gerek.
-Shiro: Yenilemek ? Neden ?
-Aybala: Basit, Aurora'dan kan almayacaksınız, benden alacaksınız.
Dörtlünün şaşkın bakışı altında Aybala dört şişe fırlattı. Her biri şaşkınlıkla şişelere bakarken Aybala kıkırdadı.
-İç Ses: Üzgünüm Jin, bu kanları ailen yok olursa yeni bir ailenin kurulması için sakladığını biliyorum ama uzun süredir kimse hazineni bulamadı yani onların alması da yeni bir ailenin doğuşu sayılır. Ayrıca gemim için biraz ruh taşına ihtiyacım vardı, eski dostuz umarım affedersin. Ayrıca kim hazineni boktan bir ikinci halkada uyduda sakla dedi ki !
Yazar Notu: Hiçte eski dost değiller, Kyuubi'leri Aurora'yı hatırlattığı için sık sık döven biriydi. Belli bir dönemde Aurora'yı kurtarmak için bu durumda olduğunu düşündüğü bir zaman oldu ve bu dönemde Aurora'yı hatırlatan her şeye kin kustu. Göksel Kız bunlardan biriydi ve bu sayede onun kitabı Aybala'nın elin geçti. Bu kini sönmüş bile olsa son korları öldüğünü düşünen Aurora'nın sefil çığlıkları ve kendini harap etmesini gördüğünde söndü.
-Shiro: Bu.. yoksa... kyuubi kanı ?
-Aybala: Jin'in kanından dört damla elimdeki son kanlar. Alın, gitmeden kanı özümseyin, benimle beraber plan kesinlikle işe yarayacak. Bundan sonra kim sorarsa sorsun ben sadece ailenin bir kıdemlisiyim ve genç efendinin emirlerini uyguluyorum, bunun dışında hiç bir bilginiz yok tamam mı ?
-Kuro: Anlıyorum kıdemli.
-Aybala: Sadece kız kardeş de.
-Kuro: Kız kardeş ? Yoksa sen, sende mi Uğur'a ilgi duyuyorsun ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasyUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.