Görüşme

94 14 2
                                    

Handa sessizce beklerken Lisana ve Ella yanımda sessizce bekledi.

-Uğur: Dinlenebilirsiniz, bu gün sizin için yorucu oldu.

-Lisana: Genç efendi sizin de dinlenmeniz gerekiyor.

Uğur: Durumları nasıl ?

-Ella: Kıdemli Jasmina yakında uyanmalı, sadece yorgunluktu. Doğal olarak bir kaç saate kendine gelecektir, muhafız Luna ise biraz kendini zorladı. Üç gün baygın olmasını bekliyoruz.

-Uğur: Peki sınava girenler ?

-Lisana: Abigail ve Kasmier dikkatle izlemiş. Sonuçlar tatmin edici, her biri hemen güvenli bir yer buldu ve saklandı. Carlos şansına mağarada gizli bir jeton buldu ve jetonu elde eden ilk ona girdi. Üç kişi ona saldırdı ama aptallar, ona zarar bile veremedi ama bu yüzden yeri belli oldu ve farklı bir yere gitti.

-Uğur: İyi, sizde o ikisi ile beraber maçları izleyin. Sizden her gün rapor dinleyeceğim.

-Lisana: Efendim ana merkeze dönemeyecek misiniz ? Bütün güçler orada sınavı izliyor.

-Uğur: Hayır, sınavı izlemek benim için vakit kaybı. Son maçta aklıma bir şey takıldı onu test edeceğim.

-Ella: Mızrak alanını mı özelleştireceksiniz ?

-Uğur: Demek fark ettin, Jasmina bunu yapabilirse benimde yapabilmem gerekir. Tarikatta ne kadar güçlü olursam o kadar iyi olur.

-Lisana: Gerçektende sahte maçlarda savaşanların hiç biri zayıf değildi.

-Ella: Sadece 4.aşamada olabilirim ama siz hariç tüm 5.aşamaları yenebilirim diye düşünüyordum ama bu biraz toyca bir düşünceymiş ?

-Uğur: Ben gittikten sonra bir şey mi oldu ?

-Ella: Alexsa olsun diğerleri olsun gerçekten etkileyiciler. Sıradan bir dövüş ustası aynı aşamada onların dengi değil.

-Lisana: Ayrıca toplantı alanında bir dedikodu başladı, sizin gayri meşru bir çocuk olduğunuz ve annenizin yıldırım serçesi gizli ailesinden olduğu söylentileri dolaşıyor. Bu yüzden sizi Aytun yanına almış. 

-Uğur: Anlıyorum peki diğerleri için ?

-Lisana: Basit, Jasmina sizin kabilenizden birisi ama düşük rütbeli olmalı. Sonuçta altın kargada bir çok anka ve vermilion yaşıyor ama hepsi hizmetçi gibi düşük rollerde. Sizin hanım Jasmina ile kaçtığınızı ve ayrıldıktan sonra babanızın sizi bulduğu söylentileri var. Genç usta Felix ve diğerleri sadece sizin yolculukta karşılaştığını dostlarınızmış, dedikodular böyle ilerliyor.

-Uğur: Anlıyorum, bu sorun değil. İnsanlar inanmak istediğine inanır.

-Ella: O zaman sınavı izlemeye gidiyoruz.

-Uğur: Evet, iyi olur. Bir haber olursa bana gelin.

-Lisana: Emredersiniz.

Herkes gittikten sonra gözlerimi kapattım ve son maçları düşündüm. Alevlerle kaplı bir kılıç alanı, tamamen kişiye göre özelleşmiş bir alan. Bu durumda benim alanım nasıl olmalı ? Saldırı mı yoksa savunmamı ? İyileştirici mi yoksa yıpratıcı mı ?

-Kaos Ejder Atası: Ne düşünüyorsun ?

-Uğur: Mızrak alanımı.

-Kaos Ejderi: Hiçlik yap gitsin, unuttun mu kaos gücünü kullanıyorsun. Hiçlik alanı en güçlü alanlardan biridir.

-Uğur: En güçlü ? Peki diğerleri ?

-Kaos Ejderi: Yaşam, Evren, Uzay ve Zaman, Aynı zamanda Ölüm. 

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin