Uyandığımda basit bir duş aldım ve üstümü giyindim. Basit bir üniforma giymiştim, dış tarikatta herkesin giydiği gibi. Formalar kişi isterse değiştirilebilirdi, kişinin dövüş tarzına göre farklı modeller vardı ama bu üstüme tam oturan rahat bir şeydi, o yüzden değiştirmedim. Genellikle gizli silah kullananlar geniş elbise giyerken, savaşçılar dar ve üstüne tam oturan şeyleri tercih ederdi ama benim için çokta fark yaratmıyordu.
Salona çıktığımda Ella beni karşıladı, yardımcı formasını giymişti. Benimkine kıyasla biraz daha boldu ve tamamen beyazdı. Yardımcı olarak onların formasında bir işleme veya bir işaret yoktu sadece düz beyazdı.
-Ella: Günaydın genç efendi. Tarikatta size nasıl hitap etmemizi istersiniz ?
-Uğur: Genç efendi iyi, Margaret sürekli o şekilde hitap ediyordu. Bu normal olmalı.
-Ella: Anlıyorum, dışarı çıkalım mı ? Hanım efendi bir süre önce hazırlanmalı. Sizi bekliyor.
-Uğur: Ne zaman geldi ?
-Ella: Lisana geldi, on dakikaya hazır olacaklarını bildirdi.
-Uğur: Anladım çıkalım, kurallara göre yakında tören başlamalı.
-Ella: Sanırım ikimizin ayrılması gerekecek, hizmetkarların farklı bir bölüme gittiğini duymuştum.
-Uğur: Evet
Kapının önüne çıktıktan sonra yan kapıyı tıklattım ve biraz bekledim. Beş dakika kadar sonra Aybala ve Lisana dışarı çıkmıştı, kadınlar gerçekten kapıda bekletmeyi neden seviyor ? Bunu hiç anlayamadım.
-Aybala: Günaydın.
-Uğur: Günaydın, dinlendin mi ?
-Aybala: Evet, rozetini kontrol ettin mi ? Söz verdiği şey gelmiş.
-Uğur: Baktım. Biraz fazla gelmiş, sanırım canavarlardan da geldi.
-Aybala: Lisana'ya bir şey gelmedi. Sanırım puan sistemi sadece öğrenciler için geçerli, eşlikçilere bir şey vermiyorlar ama biz puan verirsek puanlar rozetlerinde duruyor.
-Uğur: Anlıyorum, yani onların sorumluluğunu almamızı istiyorlar.
-Aybala: Evet.
-Bu Anons tüm tarikatta geçerlidir, lütfen tüm yeni kayıtlı öğrenciler tören için eğitim merkezine gelsin. Tören yarım saat içinde başlayacaktır !!!!!
-Aybala: Tam vaktinde, gidelim mi ?
-Uğur: Haritaya baktın mı ?
-Aybala: Evet, yakında hemen varmış oluruz..
-Uğur: Tamamdır.
Yürürken yabancı yüz olduğumuzdan mı yoksa yanımdakilerin güzel olmasından mı emin değilim ama bize tekrar tekrar bakan insanları fark ettim. Aybala'nın elini tutarken kıkırdadı.
-Aybala: Kıskanç ?
-Uğur: Madem yeniyiz insanların ilişkimizi bilmesi gerekemez mi ?
-Aybala: Benim içinde iyi, bu kadar kadın varken zaten yanına başka birinin geleceğine inanmıyorum.
-Uğur: Bu kadar ?
-Ella: Öhöm, öhöm. Genç efendi ne olursa olsun biz sizi takip eden hizmetkarlarız yani diğerlerinin gözünde bu biraz farklı yorumlanıyor.
-Uğur: Anladım.
-Aybala: Çoğu zaman zekisin ama neden konu ilişki olunca aptallaştığını hiç bir zaman çözemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )
FantasyUğur'un sınavı sonunda bitmişti, artık diğerlerini aramak için tüm evreni dolaşmaya başlamıştır.