Sınav İçin Yolculuk

101 16 4
                                    

Gün ışığı odaya dolmaya başlarken hafif bir esinti ile uyandım, bedenimi sıcak bir şey sarmıştı. Gözlerimi açıp yan tarafıma bakarken Kuro'nun hala bana sarılı halde uyuduğunu fark ettim, ikimizde Aytun'dan aldığımız tekniği geliştirdikçe sorunumuz çözmüştük. Bu sadece Kuro'nun şehvetinin patlamasına ve eskiden uzak durduğumuz zamanı telafi etme bahanesi ile sürekli beraber olmamızla sonuçlandı. Sol kolumu sıkıca tutup göğsümün üstüne yatmıştı, sağ elimi uzattım ve siyah saçlarıyla oynamaya başladım. Kuro güçlendikçe daha da güzelleşmişti, bir dövüş ustası güçlendikçe güzelleşirdi, sonuçta bedendeki kir miktarı azalır ve atılırdı. Sonuç olarak bir dövüş ustası hasta veya zehirlenmiş değilse bedeninde ne bir siyah nokta olurdu nede bir sivilce. Pürüssüz tenine bakarken küçük efendinin uyanmaya başladığını fark edince hemen başımı salladım ve gözlerimi alt bedeninden çekip yüzüne baktım. 

Küçük dudaklarından salya akmasaydı oldukça güzel bir manzaraydı ama şimdi sadece tembel bir kıza benziyordu. Bu beni kıkırdattı, çarşafla ağzını silerken biraz kıpırdandı ve dokuz siyah kuyruğu dalgalandı. Hareketinde uyandığını anlamıştım sadece rol yapıyordu, hişimarık kızımız gerçekten ilgi düşkünüydü ama bundan şikâyetçi değilim. Oyununa biraz daha devam ettikten sonra anlına bir fiske vurdum, acı ile bağırırken şikayet etmeye başladı.

-Uğur: Yeterli, 2 saat rol yapmak yeterli değil mi ? Diğerleri ile konuşmalıyız, avluda bekliyorlar.

-Kuro: Yine de böyle yapmana gerek yoktu.

-Uğur: Şimdi giyin, diğerlerini çok bekletmemeliyiz.

Kuro homurdanıp kalkarken istemsizce arkasından baktım. Uzun saçı sevdiğimi bildiği için saçını uzatıyor, kalçasında biten uzun siyah saçları ve hemen saçlarının bittiği yerde çıkan dokuz kuyruğu için yaşayan bir subbucus gibi görünüyor. Beyaz teni ve olgunlaşan bedeni ile hemen heyecanlanmamak için başımı cevirdim ama istemsizce bir kere daha göz attım. Kuro'nun bedeni oldukça büyümüştü, teni hala 20 yaşında gibi pürüzsüzdü ama ondan gelen olgunluk hissi çok fazlaydı ayrıca bir tilki kız olmanında getirdiği seksilik ile tamamen bir erkek katiliydi. Hemen irkildim ve bana kıkırdayan Kuro'ya bakarken yakalandığımı anladım. 

-Kuro: Zaten görmemiş miydin neden kaçamak bakış atıyorsun ?

-Uğur: Heyecanı burada, neyse dünkü olay hakkında düşüncen nedir ?

-Kuro: Ayrılık mı ? Bir yandan kabul ediyorum ama bir yanım istemiyor, ayrılmak bizim için iyi bir seçenek ama tekrar buluşabilecek miyiz ?

-Uğur: Sadece buna mı takıldın ? Buluşacağız.

-Kuro:  Diğer durum ise basit zaten tarikatta başı  boş dolaşacağını düşünme.

-Uğur: Bunu nasıl engellemeyi düşünüyorsun ?

-Kuro: Basit, yattığın her kadın için bende biri ile yatacağım.

Birden korkunç bir dalga benden yayılırken Kuro kıkırdadı.

-Kuro: Kızdın mı ?

-Uğur: Yok hayır sadece biraz daha beklemelerinde sorun yok gibi.

-Kuro: Ne ?

Birden kıskançlık beni ele geçirirken Kuro kendime çektim ve onu öpmeye başladım.

-Uğur: Denemek isteyebilirsin ama sana dokunan herkes ölecek.

.......

...............

.................

Gerisi hayal gücünüze kalsın.

Yeniden 3.Kitap ( Cumartesi / 1 bölüm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin