(part-1)

3.3K 88 2
                                    


မနက်စောစောစီးစီး ဝမ်ရီပေါ်တစ်ယောက်ကြ က်ချေရိုက်နေသည်....ပုံမှန်ဆိုအစောကြီးနိုးနေတက်သူမဟုတ်ပေမဲ့ဒီနေ့ကျ အစောကြီးထကာ အိမ်သန့်ရှင်းရေးလုပ်နေတာပင်....ဘာလို့ဆိုမားက အိမ်ကိုလာမည်ဆိုသောကြောင့်...မားကသူအတွက်လွတ်လွတ်လပ်လပ်နေရအောင်အိမ်တစ်လုံးလက်ဆောင်ပေးထားတာကြောင့်ကျောင်းတက်ရင်းထိုအိမ်မှာလာနေတာဖြစ်သည်...တစ်ယောက်ထဲနေရတာကြိုက်တဲ့ဝမ်ရီပေါ်အဖို့တော့အတော်ကိုအဆင်ပြေနေရှာသား.....ယနေ့မှမားကအိမ်မှာဘယ်လိုတွေနေလဲလာစူးစမ်းမလို့တဲ့လေ...မဖြစ်သေးပါဘူးခုပဲအိမ်သန့်ရှင်းရေးကိုအဆုံးသတ်မှ...

"သားဝမ်ရေ သားဝမ် "

"အမလေး မားလာပြီ..."

လက်ထဲမှာကိုင်ထားတဲ့ဝတ်စုတ်ကိုအမိူက်ဗုံးထဲလွှတ်ပစ်ကာ ကဗျာကသီတစ်ခါးသွားဖွင့်ရသည်.....ခြံသော့ကမားဆီမှာရှိနေတာကြောင့်သူဘာသူဖွင့်ဝင်လာတယ်ထင်....

"မားးးဟဲဟဲ"

"ဟယ် သားဝမ် မင်းရုပ်ကလဲနော်စပ်တိစပ်ဖြဲနဲ့"

"အယ်မဟုတ်ပါဘူးမားရဲ့ဟီးး"

ခေါင်းကိုခပ်ဖွဖွကုပ်ကာရှိသမျှသွားအကုန်ဖြီးပြနေတဲ့သားတော်မောင်ကို ဝမ်ရှားမေ လက်လန်သည်...

"ကဲတစ်ခါးဝကပိတ်ရပ်ထားတော့ မား အထဲကိုဘယ်လိုဝင်ရမလဲ"

" အော်ဟုတ်သား ဝင်ပါမား"

"ဒီခလေးနှယ်"

အိမ်ကိုအသေအချာ ဝမ်ရှားမေ လည့်ပတ်ကြည့်ရူမိသည်....သားလေးကမဆိုးချေဘူးသူအိမ်သူတော့သပ်သပ်ရပ်ရပ်လေးထားသား..

"မား ဘာသောက်မလဲ"

"အမလေးနေပါစေမားသားလေးပင်ပန်းနေမယ်   ဒီကိုလာပါအုန်း"

ဝမ်လေး သူ့အနားကိုလာကပ်ထိုင်ကာမိခင်ဖြစ်သူကိုကပ်ချွဲနေသည်.....သားလေးတစ်ယောက်သာရှိပြီးလင်မယားနှစ်ယောက်စလုံးကအသဲခိုက်နေအောင်ချစ်ကြသည်....ခုကြည့်ဘာတွေပူဆာအုန်းမလဲမသိပါပေ....

"မားးးပါးပါးရော်"

"သားဝမ်ရဲ့ပါးပါးက ကုပ်မဏီမှာလေ"

မသေမျိူးနတ်ဘုရားရဲ့လင်ယောက်ကျားDonde viven las historias. Descúbrelo ahora