(part-18)

462 26 0
                                    

လင်ယောက်ကျားအလုပ်သွားတော့မှ သူအိမ်မှာလုပ်စရာရှိတာလုပ်တော့သည်....သူ့စွမ်းအားတွေကိုမသုံးတာ ယောက်ကျားနဲ့တစ်အိုးတစ်အိမ်ထူထောင်ကတည်းကဆိုပါတော့..ပုံမုန်လူသားတစ်ယောက်လိုသွားလာလူပ်ရှားနေထိုင်ဖို့သူဆုံးဖြတ်ထားတာပင်...ဒါမဲ့ချွင်းချက်တစ်ခုရှိနေတာကို သူဝမ်းနည်းမိသည်....ယောက်ကျားက ရင်သွေးလေးလိုချင်ရှာမှာပဲ....လမ်းလျှောက်တုန်းကတွေ့ခဲ့ရတဲ့မိသားစုဆိုတဲ့ပျော်ရွင်ချင်းကို သူ့ယောက်ကျားကိုပေးချင်မိသည်...ဘယ်လိုလုပ်ရမည်သူမသိ...နည်းလမ်းကိုလဲသူမသိပါ...သူဟာမျိူးတူယောက်ကျားဖစ်နေခြင်းကြောင့်ခလေးမမွေးဖွားနိုင်တာဟာ...သူ့အတွက်တော့ကျိန်စာလိုမျိူးပါပဲ...

တွေးလက်စတွေကိုရပ်ကာ ဟင်းချက်ရန်ပြင်သည်....ယောက်ကျားချက်တာကိုတွေ့နေမြင်နေကြမို့တက်ကျွမ်းလို့နေပါပြီ.....ချက်ပြုတ်လို့ပြီးရင်ယောက်ကျားရဲ့အလုပ်ရှိရာရှိစားစရာတွေထုပ်ပိုးကာသွားပို့ရမည်...ဒါသူရဲ့နေ့စဥ်လုပ်နေကျလုပ်ငန်းတွေပါလေ...

//////////
////////////

ကုပ်မဏီရုံးခန်းထဲစာရွတ်တွေနှင့်အလုပ်ရူပ်နေတဲ့ရိပေါ်ကတော့...တစ်ခါတစ်ခါချစ်ရသူကိုလွမ်းနေမိပြန်စိုးလဲစိုးရိမ်မိတာအမှန်...အပူတွေဘာတွေလောင်ကုန်မှဖြင့်ဟင်းးး....အတွေးတွေကိုထုပ်လိုက်ပြီးအလုပ်ဆက်လုပ်မယ်ကြံတုန်းဖုန်းဝင်လာသည်...ဆက်သွယ်သူကိုကြည့်လိုက်တော့ မား ပင်...

📞ဟယ်လို မား"

📞အေးသားဝမ်လေး...မင်းပါးလေ အသည်းအသန်ဖစ်နေလို့ပြန်လာခဲ့ပါအုန်းကွယ် "

📞ဗျာ...ဘာဖစ်တာလဲပါးပါးက"

📞မသိပါဘူးကွယ်....ပြန်လာခဲ့ပါအုန်းသားဝမ်လေးရယ်"

📞ဟုတ်မားသားခုပဲလာခဲ့မယ်"

အလုပ်စရင်းတွေကိုသေချာစီရီလိုက်ကာ ဝန်ထမ်းတွေကိုလဲ မှာကြားစရာရှိတာမှာကြားလိုက်ပြီး...ကားကိုအလျှင်စလိုမောင်းနှင်ကာ မိဘတေနေတဲ့အိမ်တော်ကိုသွားရောက်ခဲ့သည်.....ဟိုကိုရောက်တော့...ဧည့်ခန်းမှာသူနဲ့စေ့စပ်မယ်ဆိုသည့် မိန်းခလေးရယ်ပြီးရွမ်းသခင်မရယ်...မားဖြစ်သူကရီမောကာစကားပြောနေကြသည်...

မသေမျိူးနတ်ဘုရားရဲ့လင်ယောက်ကျားWhere stories live. Discover now