စစ်သည်တွေရဲ့ချူပ်နှောင်မူ့ကြောင့်ရှောင်ကျန့်တစ်ခါးမရှိနန်းဆောင်ထဲတစ်ရွတ်တိုက်ပါသွားလေသည်.....
*တစ်ခါးမရှိနန်းဆောင်*
ထိုနန်းဆောင်က တစ်ခါးမရှိပါဘူးဖခမည်းတော်ရဲ့အမိန့်ကိုပဲနာခံတဲ့သီးသန့်နန်းဆောင်တော်ပါ....အထဲမှာတော့...ဇိမ်ကျလှတဲ့အဆောင်အယောင်တွေဆင်မြန်းထားတာဖြစ်ပြီးလိုလေသေးမရှိပြည့်စုံနေပေမဲ့....အပြင်ထွက်ဖို့တော့လမ်းမမြင်ရပါဘူး....ဖခမည်းတော်က မိသားစုဝင်တွေအပြစ်လုပ်ထားရင်ဒီအခန်းထဲမှာအချိန်ကာလကြာမြင့်တဲ့အထိပိတ်ထားတက်ပါသည်.....ရှောင်ကျန့် အပိတ်ခံရတာဒီတစ်ခါဆိုနှစ်ခါမြောက်ပင်...အရင်ကဒီနန်းဆောင်ထဲမှာနေချင်လွန်းလို့အပြစ်လုပ်ပေမဲ့....ခုတစ်ခါကတော့ဒီနန်းဆောင်ကိုလှည့်တောင်မကြည့်ချင်တော့....ပြီးတော့တစ်ခါးမရှိဘူး....ဖခမည်းတော် အမိန့်အသံဆုံးတာနဲ့ထိုအခန်းထဲရောက်သွားတာပဲ....
" ခမည်းတော်ကျန့်ထွေးလေးကိုခွင့်လွှတ်ပေးလိုက်ပါနော်"
"ခွင့်လွှတ်ပေးရင်ပိုပြီးအပြစ်တွေထပ်လုပ်မှာပေါ့...."
ရှောင်းလီစကားထပ်ပြောဖို့ဟန်ပြင်လိုက်ပေမဲ့ခမည်းတော်ကသူ့ထက်သာလွန်စွာအမိန့်ပေးလိုက်ပြီးပြီ....ရှောင်ကျန့်ထိုနေရာကပျောက်ကွယ်ကာ....တစ်ခါးမရှိနန်းဆောင်တော်ထဲရောက်သွားပြီဆိုတာ...ရှောင်းလီသိခဲ့ရသည်....ကျန့်ထွေးလေးငိုနေပြီလားကွယ်...
မယ်တော်ကတော့မျက်ရည်စစနဲ့သာ...သူလဲလင်ယောက်ကျားရဲ့ဒေါသကိုသိသောကြောင့်ငြိမ်သာနေရသည်....သူ့သားနဲ့သမီးမျက်စိအောက်ကအပျောက်မခံချစ်ခဲ့သည်ကိုးးး...
ရှောင်ကျန့် ကတော့အခန်းထဲမှာငူငူကြီးထိုင်ကာလူသားကောင်အကြောင်းတွေးနေမိသည်....သူဘယ်လိုများနေမလဲ...ဒီမှာခနလေးဆိုပေမဲ့သူ့တို့ဘက်မှာရက်တွေကြာနေရော့ပဲ....ငါဘယ်နရက်တောင်အပြစ်ပေးခံရမှာလဲ....အဆောင်အယောင်တွေကထိန်ထိန်ဝင်းနေပေမဲ့သူမပျော်နိုင်....ခုလိုအချိန်မှာသူလူသားကောင်ဆီပဲပြန်ချင်တော့တယ်....
>>>>>>>>>>>>\\\\\\\\\\>>>>>>>>>>>>\\\\\\\
ရိပေါ်ကတော့အိပ်နေရင်းနဲ့အိမ်မက်ထဲမှာ...ရှောင်ကျန့် ကိုတွေ့ရသည်....အဖြူရောင်လွင်ပြင်ကျယ်ကြီးထဲ....ထိုင်နေတာပင်...မျက်နှာကတော့ဝမ်းနည်းမူ့ကအထင်းသား...ဝမ်ရိပေါ် ဆက်၍ကြည့်နေမိသည်....သူ့ကိုသတိထားမိသွားသည်ထင်...မျက်လုံးများကသူ့ဆီအကြည့်ရောက်လာသူပါ...ရှောင်းကျန့် ခဗျားအဆင်ရော်ပြေရဲ့လား.....မကြာပါဘူးအမူန်အမွှားဖြစ်သွားသောထိုသူကြောင့်ရိပေါ်ထိုအမူ့န်အမွှားလေးတွေကိုလိုက်ဖမ်းမိသည်....ထိုသူကိုပွေ့ဖက်ထားချင်ခဲ့တာ....