(part-28)

413 34 0
                                    

မသေမျိူးနတ်ဘုရားရဲ့လင်ယောက်ကျား (part-28)

မသေမျိူးတိုင်းပြည်ရဲ့အခြေအနေဟာတကယ်ကိုငြိမ်သက်နေသည်...စစ်နတ်ဘုရားမ ကလဲငြိမ်နေမူ့ကြောင့်...ထိုသို့ဖြစ်နေခြင်းက ကာကွယ်ရေးနတ်ဘုရားရှောင်ကျန့်ပြန်ရောက်နေလို့ပင်....သူ့ထက်စွမ်းအားကြီးမားသောနတ်ဘုရားတစ်ပါးပါထိုတိုင်းပြည်မှာ ရှိနေသည်ဟု စစ်နတ်ဘုရားမ ခံစားနေရသည်...

"ရှောင်ကျန့်  တကယ်ကိုဂျိူမွှေနေတာပဲ ငါ့အစီအစဥ်တွေအားလုံးသဲထဲရေသွန်ဖြစ်သွားပြီ.တောက်စ့်!!!"

"အရှင်မ စိတ်ကိုလျှော့ပါခုလိုအချိန်က လောလိုက်လို့မဖြစ်ပါဘူး"

"မင်းပြောမှန်ပါတယ်...ငါခိုင်းထားတာတွေရော် ဘယ်လိုလဲ"

"သူတို့အခြေမနေကတော့ ခုရက်ပိုင်းပဲ မဂ်လာကိစရှိမယ်ထင်တယ်"

" ဘယ်သူကလဲ မင်းသမီးရှောင်းလီကလက်ဆက်တော့မှာလား"

"မဟုတ်ပါဘူး အိမ်ရှေ့စံပါ "

"ရှောင်ကျန့်ကဘယ်သူနဲ့လဲ ဘယ်တိုင်းပြည်ထဲကလဲ"

"အသေအချာမသိပါဘူးအရှင်မ..."

"ဘာခိုင်းခိုင်းအသုံးကိုမကျဘူး"

"တောင်းပန်ပါတယ်အရှင်မ"

"ထားတော့ ဒီတစ်ခါတော့ ခွင့်လွှတ်ပေးလိုက်မယ်...သွားခုချက်ချင်းအဲ့သူဘယ်သူဆိုတာစုံစမ်းလာခဲ့"

"အမိန့်အတိုင်းပါအရှင်မ"

အားအကိုးရဆုံးအစေခံ ​ထွက်ခွာသွားတာကို စစ်နတ်ဘုရားမ မျက်စိတစ်ဆုံးကြည့်နေသည်...စိတ်ထဲမှာတော့ ကောက်ကျစ်တဲ့အကြံအစည်တွေကိုဖန်တီးနေခဲ့တာပင်..

//////////

"တောက်စ့် အားလုံးသဲထဲရေသွန်ပဲ...အဲ့ကောင်စုတ်လေးကြောင့် အားးးစိတ်တိုလိုက်တာ"

ရွမ်းယီ ခေါင်းမှာပတ်တီးအဖွေးသားနှင့် ဝမ်အိမ်တော်လဲမပြန်ချင်တော့တာကြောင့်hotelမှာပဲ အိပ်လိုက်ရသည်...ထိုဖြစ်ရပ်ကိုစဥ်းစားမိတိုင်းသူစိတ်တိုရသည်...သူဆင်ထားတဲ့ဂွင်ကိုဝင်ဖြတ်သွားတဲ့ မိတ်ဆာတစ်ပိုင်းလူတစ်ပိုင်းဂြိုလ်သားကောင်စုတ်ကြောင့်...ပြီးတော့ ခေါင်းကိုပါရိုက်ခွဲသွားသေးတယ်...တရားစွဲဖို့ကျလဲသူ့အတွက်အမူ့တွေနဲ့ရင်ဆိုင်ထားရတော့ အဆင်မပြေ...ဒေါသထွက်ပြီးပေါက်ကွဲနေရုံသာတက်နိုင်တော့သည်....

မသေမျိူးနတ်ဘုရားရဲ့လင်ယောက်ကျားWhere stories live. Discover now