Selamün Aleyküm arkadaşlar...
Sizlere bazı sorularım olacak anket tarzında... Ya merak ediyorum hikayenin karakterleri hakkında hiç mi fikriniz veya hayalleriniz yok...
İnsan hayaller kurar ki kelime dağarcığı ve motivasyonu artar. Bir ara bir hocamdan duymuştum insan beyni ne kadar çok egzersiz yaparsa Allahın izniyle alzheimer hastalığını önlüyormuş... Çalışan demir ışıldar misali... Demir bile işlemezse küflenir çürür gider... Ama işlendikçe yep yeni olur... Eve bir elektrikli alet alınca bile biraz çalıştırın çalıştıkça motoru açılacak derler... Vücudun en güzel sporu yürüşse, beynin sporu da onu çalıştırıp düşünmek ve yeni şeyler öğrenip üretmek...
Rabbim nasip ederse Kursa başladım ve bunu bir kez daha teyit ettim...
Osmanlıca ve Arapça okurken, ezber yaparken daha mutluyum ve beynim çalışıyor... Dua edin lütfen de Rabbim benim ve tüm talebelerin zihini açsın ve azim versin... Bu aralar sık bölüm gelmiyor diyenlere buradan güzel çok güzel sebebimi açıkladım inşallah...Şimdi sorulara gelelim...
1/ Osman'ın planı ne ?
2/ Osman nasıl bir Firavun olur değil mi?
3/ Osman'ın adı nereden geliyor? Tanıtım da yazmıştım...
4/ Osman bu güzel isimleri taşırken nasıl böyle birisi olmuş cıkmış😔?
4/ Osman 15 yaşına kadar nasıl bir gençti?
5/ Osman Asiye " Gonca gül " lakabını taktı... Anlamını da açıkladı bir önce ki bölümde...
Sizce neden gonca gül lakabını taktı?6/ Halbuki kendisinin de dediği gonca gül divan şairinde sevgiliye en güzel hitap şekillerinden birisi...
Farkında mı bu lakabı takarken ne yaptığının?7/ Asiye ve Osman evlilik yoluna nasıl girecekler?😰
8/ Asiye'nin annesi bu evliliği onaylayacak mı ?!!!!😰
9/ Ahmet bu evliliğe nasıl razı gelecek 😰?
10/ Mithat amcası neler yapacak dersiniz?
11/ Ya Orçun neler yapacak?
Aslında bu genç Asiye'yi gerçekten seviyor değil mi?
Ama gittiği yol çok yanlış...
Bunu Asiye'yi doktor Osman'a kaptırınca anlayacak en acı şekilde 😰.12/ Sonrasında Asiye kocasının planlarını ve yıkıcı gerçekleri öğrenince neler yapacak 😰😔?
13/ Nursel tüm bu olayların neresinde olacak 😔😰 ?
14/ Osman Asiye'nin masum olduğunu öğrenecek mi?
Ve inanacak mı ?15/ Peki ya Osman'ın ailesi nasıl birisidir ?
16/ Asiye'ye nasıl davranacaklar 😰?
17/ Birazda siz soru üretin fikir üretin?
Bu hikâye de Asiye ve Osman büyük bir ayrılık yaşayacaklar...
Bakalım nasıl olacak bu ayrılık?
Ama Asiye kızımız çok savaşacak kocasıyla baktı olmuyor gidecek hemde uzak diyarlara...😔😰18/ Bu ayrılık Asiye ve Osman'a neler getirecek?
🌹🌹🌹 En güzele emanet olun...
Bu hikayemi 5 / 6 bölüm yoluna koyayım sonra tüm hikayelerim Rabbim nasip ederse sıra sıra belirli günlerde yazılıp atılacak inşallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)
RomanceNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... "Ah ah bilimiydim ki...