Yeni Bölümden Bir Kesit

1.4K 181 84
                                    

Erva hanım zafer kazanmış bir edayla ağlayan Asiye'nin gözlerinin içine bakarak " benim oğlum elini sallasa ellisi gördüğün gibi... Neredeyse uluslar arası ilişki yaşamış birisi..." deyince Asiye öldüğünü sanmıştı.

Sümeyye ve Ela kıkır kıkır gülüyorlardı Asiye'nin perişan haline.
" Ne o çok mu utandın Asiye? Gururun yerle bir mi oldu ? Bu kadar güzel ve modern kızları abimin yakında görünce ve sarmaş dolaş olmuş mahrem hâllerini görünce ?" Dedi Sümeyye kahkaha atarak.

Ela mağrur bir şekilde başını kaldırıp
" aman abla bıraksana şunu. Baksana ağlamaktan bir hal oldu... Utancından ölecek ama utanmadan karşımızda duyuyor " dedi.

Asiye sabrının taştığı noktaya gelmişti. Vakar bir şekilde başını kaldırıp " ben niye utanacak mışım ki ? Çok şükür Rabbim'e ki alnım ak yüzüm pak" der demez Erva hanım kızgın bir şekilde " ne demek oluyor bu ?" Dedi.

Asiye yüreği kan ağlıyor olsa bile saygısını koruyarak " bu şu demek oluyor Erva hanım. Ben niye utanayım ki ? Ortalık malı oğlunuz utansın " der demez Erva hanım ve kızları şoka girmişlerdi.

Asiye kendinden emin bir şekilde
" Çok afedersiniz ama kadının or devamını siz anlayın benim terbiyem müsade etmez, oluyorda erkeğin or olmuyor mu? Sizin oğlunuz da tam bu kategoride o zaman " deyip yutkunarak " ama benim kocam yapmaz bundan sonra çünkü ben varım..." dedi herşeye rağmen kocasıyla arsında ki sorunları kimseye yansıtmamak için.

Erva hanım ve kızları  umduklarını bulamamışlardı.
" Görürsün  sen gününü Osman bunları bir duysun da demek ortalık malı erkeğin or.....u " deyince Asiye kocasının hışmından çok korkmuştu ama belli etmemek için " benim kocamdan gizlim saklım yoktur... Ben sizin dediklerinize binaen konuştum...  Kocamın geçmişi beni ilgilendirmez ben, benden sonrasına bakarım..." dedi ama kıskançlıktan kuduruyordu içten içe.

****

Osman duyduklarıyla bir hışım yine kapıyı kıracak gibi yatak odasına daldı. Asiye kocasının gelişiyle ayağa kalkıp beklemeye başladı.
Osman burnundan soluyarak " sen ne dedin bana kadın?!" Dedi.

Asiye korkuturdu ama dimdik durarak " ortalık malı, kadının or olurda erkeğin or olmaz mı dedim. Ama eksik deşmişim şimdi aklıma gelmişken diyeyim sen uluslar arası bir ortalık malıymışsın " der demez Osman sinirden kıpkırmızı geçmişti.
Karısının kolundan tutuğu gibi yatağa savurdu.

🌹🌹🌹

Neler oluyor neler 😂

Asiye haklı mı ?

Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin