🌿🌿🌿

1K 128 57
                                    

Dünkü bölümü okuyanlar Fatih bey ve Sevde annenin evlilikleri hakkında ne düşündüler acaba ? Merak ettim bu konuda fikrinizi. Özellikle bekledim ama pek yorum yapan olmadı.
Ama ama bölümün en önemli mesajları onlarda gizliydi....!!

Sevgi neydi sorusu vardı?

Bir evliliği ayakta tutan temel yapı taşı neydi o vardı?

Bir kadının gücü vardı? Bir kadının kocasını davranışlarıyla, konuşmasıyla, iltifatlarıyla, " evimin sarsılmaz direği" demesiyle gerçekten öyle olmak için mübadele eden bir koca vardı... Daha neler neler vardı.

İşte kadının gücü böyle bir şey dostlar...
Kadın Devlet kuracak güce sahiptir. Çünkü toplumun temelini kadınlar yetiştirirken, erkekler de yönetimle meshuldür yani yuvayı yapan dişi kuş kadın devlette kuran kadın...!!

"Akılsız kadınlar, kocalarını köle yaparlar ve köle karısı olurlar. Akıllı kadınlar ise, kocalarını kral yaparlar ve kraliçe olurlar."
Hz.Ali'ye atfedilen bir sözdür. Bu sözü Zehra ve Metehan için de yazmıştım.

İşte görüldüğü üzere Erva hanım ne yapmıştı Sevde anne ne yaptı... Fatih Bey nerelere ulaştı...

Özelikle Asiye ve Osman'ın hayatı zaten bambaşka mesajlar içeriyor...
İnsan hata yapabilir ama tevbe edip telafi etmek gerekiyor Osman gibi.. Önce " ben" demeyip " ailem ve yuvam " diyebilmektir Asiye gibi... Enkazın altından birlikte daha güçlü çıkabilmek önemli olan...

Ve ve Fatih beyin babalıkta ki yanlışlarını fark etmesi yine Osman'ın mükemmel babalığı sayesinde oluyur. Ve bakalım neler olacak....

Fethi ve Maşita tarafından....🔥🔥🔥🔥
Çıkacak...

Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin