Yeni Bölümden Bir Kesit

1.6K 198 55
                                    

🌿🌿🌿🌿

Osman, Musa ile konuştuktan sonra delirmişti. Engin bile korkmuştu arkadaşının halinden. Dört aydır hiç görmediği karısının hasretinden dolayı iyice agresif ve üzgün olduğunu tahmin edebiliyordu. Çünkü kendisi de karısı Azra ile o fırtınalı ve acı dolu ilk iki yıllarında böyleydi... Araştırmaları çok başarlı olmuştu ve faz çalışmalarına başlayacaklardı. Kedisi aylar süren yorgunluğunu karısı ve çocuklarıyla bir tatile çıkarak değerlendirecekti.
Osman " Engin ben daha fazla dayanamayacağım..." diyerek hemen bilet alıp dört saatte İstanbul'a geldi.  Oradan hemen Konya'ya uçtu. Kırk dakikada da Konya'ya gelince taksiye atlayıp kaynanasının evini tuttu.

" Ulan Asiye tam dört aydır inadın tuttu yüzünü göstermedin görüntülü olarak bile... Aradığım da bile sanki kırk kat yabancı gibi konuşursun... Yanıma gelmeye de razı gelmedi o kadar da dil döktüm... Görüşeceğiz seninle " deyip tebessüm ederek " oğlum da sekiz aylık oldu hayırlısıyla bir doğsa " dedi.

Heycanlı bir şekilde bahçe içinde ki eve girip zile bastı. Fatmanur hanım kapıyı açınca karşısında gördüğü damadı ile önce bir şaşırsa da sonra neşeyle " oğlum hoş geldin " der demez Asiye karnı burnunda " kim gelmiş anne ?" Diyerek giydiği yeşil keten hamile elbisesiyle ve aceleyle  gelişi güzel başına örttüğü yeşili pembe çiçekli oyalı yazmasıyla gelince Osman hamilelikle daha da güzelleşen karısına bakarak yutkundu.

Asiye karşısın da gördüğü haşmetli kocasıyla heyecana kapılmıştı.
Aklına " bu kadar şiştim ya beğenir mi acaba?" Düştü. Fatmanur hanım gülerek birbirlerine kenetlenip kalan kızına ve damadına bakıyordu.

Keyifli bir şekilde " oğlum bu ev senin de evin girsene teklif mi bekliyorsun?" Der demez Osman kendine gelerek " öpeyim annem " diyerek elini öptü.

Asiye utangaç bir şekilde " Hoş
geldin " der demez Osman kaşlarını çatarak " o Ahmet serserisi nerede?! Musa söylemese haberim yok adam aylardır buralara mesken tutmuş!" Dedi.

Asiye kocasının gözlerinin içine bakarak " sakin olur musun lütfen " dese de fayda etmiyordu.
Fatmanur hanım gülerek " gel salona geçelim oğlum " dedi.

Osman derin bir nefes alarak bakışlarını karısının gözlerine sabitleyerek " anne o serseri geldi mi hiç bu eve ?" Dedi.

Fatmanur hanım kahkaha atarak
" hadi bakalım gel peşinden " diyerek gidince Osman karısına sımsıkı sarılıp
" O serseri senin olduğun yere girdi mi Asiye'm " deyip karnını okşadı.

Asiye ciddi bir şekilde " senin gibi medeni bir adam mı soruyor bu soruyu " der demez Osman kükreyerek " başlatma medeni adamına karıcığım! Ben medeni değil barbar bir adamım!" Deyince Asiye tebessüm ederek " derdin ne senin Allah aşkına? Sırf bunun için yurt dışından kalıp gelmiş olamazsın her halde " der demez Osman ateş saçan gözleriyle " tamda bunun için geldim karıcığım!" Dedi.

🌿🌿🌿🌿

Neler oluyor acaba😂?

Medeni Osman barbar olmuş 😂

Hızlı geçişlerle Asiye gitmiş olacak iki üç bölüm sonra tahminime göre.

Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin