🌷🌷🌷

1.6K 160 92
                                    


Selamün aleyküm kardeşlerim. Beni merak edip soranlara buradan toplu olarak cevap vereyim dedim.
Hamd olsun taburcu oldum. Belimden omur ilik sıvısı alındı. Sonuçları üç hafta sonra çıkacak... Daha emar da çekileceğim. Sol gözümde uzağı görmede  biraz bozulma var ama şu anda çok iyi çok şükür Rabbim'e... Gözlük yazılacak sanırım... Beyinden sıvı alındığı için ayağa kalkınca ve oturunca baş ağrısı oluyor. O yüzden devamlı yatmam gerek ve günlük bol bol su içmekle bir kaç haftaya düzelirmişim... Dua edin lütfen bana ve tüm hastalara... İnsan oğlu çok aciziz beş dk sonrasına garantimiz yok...
Ama Rabbime isyan etmekte doğru değil. İmtihan dünyası burası...

Bu süreçte bir kez daha teyit ettim ki
" hayırlı eş dünya cenneti... " Tüm ailem gerekeni yaptılar Allah razı olsun... Ama insanın eşi bambaşka...🥹🥹. Kitaplarımda anlatmak istediğim eşin önemi işte... Neyse ben çok çabuk yoruluyorum o yüzden bu kadar hasbihal edelim istedim... Rabbimin izniyle en kısa zamanda dönerim yeni ve güzel bölümlerle. Bende özledim yazmayı ama malum...
Dua eder dua beklerim inşallah. Sonuçlarım güzel çıkar Rabbimin izniyle... 🤲🤲🤲 Rabbim hepimizin maddi ve manevi hastalıklarına kalıcı şifalar versin...

Bu arada bana güzel kitap varsa yazın da yatarken okuyayım...

Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin