🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿Medyada ki müzikle dinleyin isterseniz...
Sabırsızlıkla yeni bölüm bekleyenlere gelsin...
Oğluma ve tüm ümmeti Muhammedin hastalarına dua edin lütfen...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Asiye ablasına acı dolu bir tebessüm ederek " ablam ben süpürürüm sende tozları al" dedi. Aslında çok kötüydü ama ailesinin daha fazla perişan olmasını istemediği için hayatına kaldığı yerden devam ediyor gibi davranıyordu.
Ablası Maşita derin bir nefes alarak
" O Asiye hanım toparlamışsın" deyip güzeller güzeli kız kardeşinin yüzünü sıkarak " tamam süpür bakalım... Ee nede olsa buralardan gideceksin üniversite okumak için... Biraz daha hizmet et bize... Şayet bu olanlardan sonra dedem vazgeçmemişse halen daha belki bizde geliriz İstanbul' a..." dedi sızlayan yüreğiyle.Asiye yine zora ki bir tebessüm ederek" Ablam istediğim bölümü kazandım ailem benimle İstanbul'a gelme kararı almıştı..." deyip dayanamayıp ağlayarak " ama bu mutluluğumu yasayamadan şu başımıza gelene bakar mısın? Rabbim'e isyan etmek de istemiyorum..." deyip akan gözyaşlarını sildi. "O kızı da düşünüyorum yazık ya. Kırık ve çıkıkları da çokmuş acı içinde ayağa kalkamıyormuş... Ve durumu belirsizmiş..." dedi.
Maşita yutkunarak " berden öğrendin kızın durumunu ki Asiye'm ?" Deyince yutkunarak " Os " deyip sustu kısık bir sesle " ı ı o adam yani kızın abisi annesi ile konuşurken duydum..." dedi.
Maşita kardeşinin hemen kızaran beyaz tenine bakarak " Evet ya yazık olmuş kızcağıza... Bu Ahmet nasıl bir insanmış ?! Yok yok Allah günah yazmasın da bu amcamın çocuklarında da bir tuhaflık var...
Benciller hele o Fadime Hanım resmen küçüklüğünden beri seninle kendini kıyaslayıp duruyor... Halbuki bizden daha iyi imkanlara sahipler... Babası sağ... Bizimle alıp veremediği ne bilmiyorum özellikle de seninle..." dedi.Asiye dudaklarını birbirine bastırarak
" Boş ver ablam ya... Hem yok öyle bir şey sen yanlış anladın belli ki, Fadime iyi kızdır severim..." dedi.Maşita kızgın bir şekilde kardeşine bakarak " Sen zaten tam bir" deyip sustu " tövbe tövbe kızım aç gözünü uyanık ol herkesi kendin gibi bilme...! Hem hiç aklına Ahmet'in böyle bir şey yapacağı gelir miydi?!" Dedi.
Asiye ablası kızıp yine rahatsızlanmasın diye düşünerek
" Kaza ablam, olmuş işte O'da böyle olsun ister miydi? Ama yaptığı hususunda çok kızgınım. Nasıl kıza vurup kaçmış vicdansızlık bu ya..." deyip " korkmuştur belki... Çünkü gördüğüm kadarıyla kızın o doktor abisi oldukça eli kolu uzun ve ters, gururlu, dik kafalı, dediğim dedik ve gaddar bir adama benziyor... Hem sanki kapalılara karşı tepkili gibi... Allah affetsin ama bizim gibi inançlı ve kapalıları yobaz olarak görüyor gibi... Bana defalarca böyle söyledi..." dedi.Maşita burnundan soluyarak " kızım aç gözünü...! Başına O'nlar yüzünden geldi bunlar....! Ama kime diyorum ben...! Sen polyana mısın? Adamın inancı kendini bağlar...! Ama bende gördüm o adam çok gaddar...! Seni arkadaşları ayaklarının önüne fırlattı da kılı kıpırdamadı... Üstelik kolundan tutarak zorla götürdü saatlerce getirmedi ! Biz ne çektik seni öyle götürünce...! Dikkat et bu konuştuklarını da duyarsa bu defa neler yapar tahmin dahi edemiyorum... Saf saf konuşma...!" Deyip gözünü kapatıp açarak
" Hep böyleydin insanları tek taraflı yargılamak istemiyorsun... Ama bu bazen başına bela açar... Ahmet yüzde yüz olarak suçlu ve nokta...! Daha da lamı cimi yok bu olayın...! Sen hiç değişmeyeceksin sanırım Asiye halbuki hep incinen oluyorken...!" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)
Любовные романыNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... "Ah ah bilimiydim ki...