Merak edenlere geldi bu kesit...🌹🌹🌹🌹
Asiye bu hafta sonunda yine oğluyla birlikte güzel bir kahvaltı yapıp küçük ama bir o kadar da şirin sade ve tam İslami motiflerle ve dekorlarla dizayn ettiği ferah evini toplamıştı. Yine misler gibiydi. Zaten küçük oğlu hiç beşikte dahi yatmayıp bebeklikten anne koynunda yattığı için bir tane yatak odaları vardı.
Küçük şirin bembeyaz bir mutfakları ve yine küçük krem rengi pembe kırlentli koltukların olduğu ve dekoratif şık sehpaların ve masanın olduğu, krem rengi halı ve tül perdeyle, aksesuarlarıyla ve duvarda ki İslami tablolarıyla, şık aynalarıyla adeta küçük bir saraydı. Küçük bir odada önceden Maşita ve Musa'nın kullandığı vardı. Teyzesi ve dayısının yokluğunda Akın'ın oyun odası olmuştu.Durmadan arayıp ve mesaj atan doktor Osman'a cevap vermemekte kararlıydı. " Oh ne ala ya ben yıllarca yavrumu neler yaşayarak ne gözyaşları dökerek büyüteyim adam gelsin kendine alıştırıp elimden alsın kuzumu... Yok öyle yağma..." dedi.
Küçük kuzusunu herkeslerden kıskanıyordu korkuyordu onsuz kalmaktan.Oğluyla birlikte abdestini alıp kuşluk namazını kılıp birazda Kuran-ı Kerim okumuştu. Akın'da durmadan babasını soruyordu.
" Anne babam arayacaktı... Ben çok özledim... Arada gelsin çabuk..." diye ağlıyordu. Asiye bir taraftan da yavrusunun ağlayışına kıyamıyordu ama bir taraftan da korkuları hat safhaya ulaşmıştı." Allah'ım bir çıkış yolu göster bana " derken kapı çaldı. Gelen Pakistan' lı komşusu Esma idi.
" Asiye acil olarak bir işim çıktı...
Aya' da Akın' la kalmak istedi... Biraz kalsa olur mu?" Dedi.Asiye 9 yaşında ki Aya'ya tebessüm ederek " çok iyi olur Esma abla Akın'da çok sıkılmıştı..." deyince kadın koşarak gitti.
Asiye rahat bir nefes almıştı oğlu Aya ablası ile çok iyi anlaşıp oyunlar oynuyordu. Çocuklara süt ve kurabiye verip Akın'ın oyun odasına bıraktı.
" Canlarım siz oynayın acıkınca yemekte yapacağım size... Bende biraz pilates yapayım... " Dedi.Aya kıkırdayarak " Asiye abla niçin pilates yapıyorsun?" Dedi.
Asiye gülerek " canım benim
pilates egzersizlerinin ve hareketlerinin temel amacı, vücudun esnemesini sağlamak ve tüm kas gruplarını harekete geçirmek, denge merkezini düzetmek, yağ yakımını kolaylaştırmaktır... Ayrıca kas ve eklem, sırt ağrılarını da azaltmak için ve kişiye esneklik, koordinasyon becerisi kazandırmak için de yapılır. Bende hem sağlığım için hemde eklem ağrılarım için hafta sonları pilates yapıyorum bir saat kadar..." deyip iki çocuğu da öperek odadan çıktı.Osman çıldırmak üzereydi artık.
" Asiye Asiye ben biliyorum sana yapacağımı inat kadın...! Sana demedim mi yarın sizinle birlikte vakit geçirmek istiyorum diye... Hem benim evimde kalmayı kabul etme hemde böyle yap...!" Diyerek arabasına binip yola koyuldu.Asiye pilates için siyah dar taytını ve kırmızı askılı yarım boy spor atletini giyip, uzun siyah saçlarını da at kuyruğu yaptı. Küçük salonuna ileri geri kayan siyah spor yatağını serdi. Doktora yaptığı için telefonunda ki ders ses kayıtlarını da açıp büyük pilates topunun üzerine yatarak hareketlerini yapmaya başladı.
Akın keyifsiz bir şekilde camdan dışarıyı izlerken babasının geldiğini görünce " Aya abla bak babam
geldi ! " der demez Aya koşarak cama gitti." Akın sen babana çok benziyorsun... Ama senin baban dev mi çok kocaman ve çok yakışıklı tıpkı oyuncular gibi..." dedi.Osman camda oğlunu görünce, gülerek el salladı. Akın neşeyle
" annem piyate yapıyor sen açsana kapıyı ben açamıyorum " deyince iki çocuk gidip kapıyı açtılar.
Osman koşarak oğlunu kucağına alıp öperek " oğlum siz niye kapıyı açtınız?! Annen nerede?!" Der demez Akın neşeyle " baba annem piyate yapıyor " dedi.Osman gülerek " piyate ne aslanım " diyerek eve girip kapıyı kapattı.
" Bu küçük evin miski amber kokusu ve huzuru bambaşka... Tıpkı Asiye'm gibi kokuyor..." dedi içinden burnunun direği yılların özlemiyle sızlayarak. " Arkadaşınla tanışalım mı aslanım? " diyerek Aya ile konuştu.
" Siz yine oyun odanıza gidin... Ben annene bakayım aslanım..." diyerek cebinden çıkardığı çikolataları iki çocuğa verdi. Çocuklar koşarak gittiler." Şuna bak ders dinliyor ve hiçbir şeyden haberi yok..." diyerek salona girince yutkunarak baktı yıllardır böyle görmediği güzeller güzeli karısını görünce.
Kapıya dayanıp gülerek karısının topun üzerine yatarak yaptığı hareketleri izlemeye başladı.Asiye telefonunda ki ses kaydı bitince diğerini açmak için topun üzerinden kalkacakken kapıda ki kocasını görünce dengesini kaybederek yere düştü. Osman gülerek karısının tepesine gelip " iyi misin?" Diyerek elini uzatınca Asiye kendine gelerek hızlıca ayağa kalkıp " doktor bey sizin ne işiniz var burada?!" Dedi.
Osman karısının güzel ve beyaz vücudunu tepeden tırnağa süzerek
" seni böyle gören hiç çocuk doğurmuş demez... Daha 18 yaşında ki tanıdığım o Asiye gibisin... Hoş daha yeni 24 yaşına girdin zaten..." diye düşünerek yutkundu.Asiye kocasının kendini süzdüğünü fark edince kıpkırmızı olmuş bir şekilde " çok ayıp bu yaptığınız!" Dedi.
" Yıllar oldu bu şekilde yanında durmayalı... O yüzden şu anda hiç iyi değilim ben " dedi içinden heyecanla.🌹🌹
Sizce neler olacak şimdi?😂😂
Musa ve Maşita nerede sizce?
Asiye'nin minik salonu.
Asiye pilates yapıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)
RomanceNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... "Ah ah bilimiydim ki...